کتاب فروش مزرعه صوتی

چگونه فروش شرکت تان می تواند در طول ده سال به ثروتمند شدن شما شتاب بخشد

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟

 معرفی کتاب فروش مزرعـــه

چگونه فروش شرکت­تان می ­تواند در طول ده سال به ثروتمند شدن شما شتاب بخشد.


آغاز یک تجارت و موفق ساختن آن، پایان کار نیست. فروش کسب­ و­کار و

تجارت­تان یکی از مهمترین و لذت­ بخش­ ترین ماجراجویی­ هایی خواهد بود که تاکنون انجام داده ­اید.

هنگامی­که شرکتی را تأسیس می­ کنید، باید یک راهبرد خروج نیز داشته باشید. قصد دارید که چگونه از این تجارت خارج شوید؟ این بدان معناست که باید نحوه آغاز فعالیت، شرکایی که قرار است با آن ها کار کنید و چگونگی اداره امور تا زمانی­ که شرکت را ترک می­ کنید، تعیین شده باشد.


 اگر هم­ اکنون مالک شرکتی هستید و یا شرکتی را اداره می­ کنید، لازم است که برای تعیین راهبرد نحوه خروج تصمیم ‎گیری نمایید؛ زیرا شما تحت شرایطی باید داوطلبانه یا غیرداوطلبانه از کسب­ و­کار خود خارج شوید.


توانمندسازی یکی از ویژگی­ های کلیدی برای تبدیل هر شرکت یا سازمانی به

شرکت یا سازمان قابل فروش می­ باشد. شما باید سایرین را آن ­قدر توانمند نمایید که بتوانند حتی در غیاب شما نیز کارها را با همان کیفیت و به خوبی انجام دهند.


اگر مزرعه خود را فروختید، مرزعه دیگری برپا کنید. البته این بار به جای آن که تجارت خود را با هزار دلار شروع کنید، دارای ده میلیون دلار پول نقد، به­ علاوه حامل تجربه راه ­اندازی یک تجارت موفق هستید و می ­توانید در قبال اعطای ده ­درصد از سهام شرکت جدید، از فرد دیگری بخواهید که ده میلیون دلار سرمایه­ گذاری نماید.


هنگامی­ که تجارت و کسب­ و­کار جدیدی را آغاز می­ کنید، از همان ابتدا به

فکر نحوه­ ی فروش آن باشید. برای فروش آن آماده باشید و ارزش آن را با توجه به معیارهای ارزش ­گذاری، چند برابر نمایید.


نه تنها با کارهایی که شخصاً انجام می­ دهید؛ بلکه از طریق کارهای افرادی که به خدمت می­ گیرید، و تجارت و کسب­ وکاری که ایجاد نموده­ اید، خدمت بزرگی به جامعه بنمایید.


اگر می ­خواهید میلیاردر شوید، از انتها آغاز کنید. قصد دارید در کجا باشید؟ نقشه­ ی خود را ترسیم کنید و راه موفقیت را به سمت عقب دنبال کنید. نکته­ ی باورنکردنی آن است که این مسیر از راه­ هایی که هرگز فکرش را هم نمی­ کردید، به سوی شما باز می­ گردد.


کتاب های مشابه فروش مزرعه