کتاب طراحی های یک ذهن طنزپرداز pdf

چگونه برای کارتون و کمیک استریپ شوخی، طراحی کنیم؟

امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 26,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب طراحی های یک ذهن طنزپرداز

کتاب طراحی های یک ذهن طنزپرداز اثر کریستوفر هارت توسط انتشارات سوره مهر نتشر شده است. کریستوفر هارت ادعای بزرگی دارد که شاید دور از واقعیت نباشد؛ می گوید اگر می خواهید بدانید چطور یک تصویر خنده دار بکشید_ آنقدر خنده دار که موجب خندیدن شود و آنقدر خنده دار که موجب چاپ شود_ این کتاب مناسب شماست. او برای اثبات این ادعا تمام اصول اولیه کشیدن کارتون و خلق شخصیت های طنز را در کتابش آموزش می دهد. در وهله اول او به خلق شخصیت های خنده دار معتقد است، چراکه به گفته او اگر مخاطب شخصیت شما را دوست نداشته باشد، از جوک های او هم خوشش نخواهد آمد.

او خلق این شخصیت را در مراحل مختلفی از جمله ارتباط چهره با خصوصیات اخلاقی، بدن های خنده دار، ایجاد قیافه های مختلف با تغییر اجزای صورت، ایجاد یک سبک ثابت، نوشتن جوک های خنده دار، استفاده از تیم های کمدی و ... تشریح می کند. همه فصل های کتاب با تصویرهای متعددی همراهند که درک ایده ها و مفاهیم مورد نظر نویسنده را برای مخاطب ساده می کند. او در فصل پایانی کتاب هم به موضوع مهمی در حرفه کارتونیست ها یعنی قانون کپی رایت می پردازد و درمصاحبه ای با یک وکیل، اطلاعاتی دراین باره می دهد که هنرمند چگونه باید از کارش محافظت کند.

 کریستوفر هارت مسائلی از قبیل چگونگی فروش آثار و ارسال کمیک استریپ هایتان به روزنامه ها و مجلات را هم با شما درمیان می گذارد که به نظر می رسد اهمیت آن کمتر از خلق ایده های خوب نیست.

گزیده کتاب طراحی های یک ذهن طنزپرداز

بشر از زمان شروع تاریخ، کشیدن تصاویر خنده دار را آغاز کرده است. نقاشی های غارها پر از نکته های خنده دار از تصاو یری چون شیری که شکارچی را پاره پاره کرده است، می باشد که، در حقیقت، کمی بیش از واقعیت است اما حداقل فرض های برای یاد گرفتن طنز دارند. یک سوال خوب این است، چه چیزی یک طراحی را خنده دار می کند؟

سال نشر :
1393
صفحات کتاب :
162
کنگره :
NC1764‏‫‬‭/ھ2ط43 1393
دیویی :
741/5
کتابشناسی ملی :
2‎1‎0‎3‎3‎1‎9‬‬
شابک :
978-600-175-033-5

کتاب های مشابه طراحی های یک ذهن طنزپرداز