کتاب رفاقت با سازهای ایرانی pdf

سازشناسی برای کودکان

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 26,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رفاقت با سازهای ایرانی

کتاب رفاقت با سازهای ایرانی اثر فاطمه ملکی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. در کتاب رفاقت با سازهای ایرانی، سازها بر اساس دو شیوه تقسیم‌بندی شده‌اند. روش اول دسته‌بندی بر اساس شیوه نواختن است، که در آن سازها به بادی و زهی و کوبه‌ای تقسیم شده‌اند.

روش دومِ دسته‌بندی بر اساس محل سازهاست، که به سازهای محلی (مقامی، نواحی، منطقه‌ای) و سازهای ردیف دستگاهی (ملی، شهری) تقسیم شده‌اند.

گزیده کتاب رفاقت با سازهای ایرانی

آموزش با لطافت و نرمی و تخیّل بازده بیشتری دارد. پس بیا یید با هم با سازها آشنا شویم؛ امّا نه در یک ملاقات خیلی رسمی, بلکه در دیداری ساده که هم مزه ی شنیداری بدهد و هم مزه ی دیداری و اگر دوست داشتیم بعدها با سازها گپ و گفتی داشته باشیم.

در کتاب, شکلِ دقیقِ سازها را می بینیم و با آن ها آشنا می شویم و پس از آن در لوح فشرد هی همراه کتاب به سرزمین رؤیاها و تخیّل می رویم و با سازها حسابی رفیق می شویم.

متأسّفانه نشد از همه سازهای ایرانی در این کتاب  دیدار دعوت کنیم. از طرفی معرّفی هر ساز بسیار کوتاه است؛ بدون ذکر جزئیات. دلیلش هم برمی گردد به اسم کتاب و اینکه تازه می خواهیم با سازها رفیق شویم. پس بیشتر سعی شده انگیزه ی مطالعه و تحقیق در خوانندگان ایجاد شود.

صفحات کتاب :
92
دیویی :
784/19‏‫‬‭م763ر 1390
کتابشناسی ملی :
2‎0‎6‎5‎0‎9‎9
شابک :
978-600-175-008-3‬‬
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه رفاقت با سازهای ایرانی