کتاب حوزه باید انقلابی بماند (چاپی و pdf)

متن و تحلیل بیانات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در جمع « نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم» در اسفند ۹۴

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
خرید چاپی
35,000
15%
ت 29,750
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حوزه باید انقلابی بماند

در کتاب حوزه باید انقلابی بماند، متن و تحلیل بیانات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در ۲۵ اسفند ۹۴ در جمع «نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم» به اضافه سخنرانی مهم ایشان در سال ۱۳۷۹ در حوزه علمیه قم را می خوانید.این سخنرانی به همّت محمدرضا فلاح شیروانی و در انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

گزیده کتاب حوزه باید انقلابی بماند

انقلاب اسلامی در نگاه امام و رهبری بالاترین سطح بندگی خداوند متعال و غنی ترین گونهٔ زندگی اسلامی و انسانی است. انقلاب اسلامی مظهر اعلای زندگی توحیدی و نفی طاغوت و شرکای الهی و میدان بسط توحید در جان ها و جوامع بشری است. در این نگاه انقلاب اسلامی یک رستاخیز بزرگ انسانی اجتماعی و آغاز عصر جدیدی برای بشر است.

«با انقلاب اسلامی در ایران و با تشکیل نظام اسلامی در این نقطهٔ از عالم و با مبارزات طولانی یی که ملت ما پشت سر رهبر عظیم الشّأنش، برای حفاظت از انقلاب و اسلام انجام داد، عصر جدیدی با خصوصیاتی متمایز با دوران قبل، در عالم به وجود آمد. 

قدرت های مادّی دنیا، چه بخواهند و چه نخواهند؛ امریکا چه بخواهد و چه نخواهد، این دوران در دنیا آغاز شده و پیش هم رفته است و تأثیرات این عصر جدید، روی ملت ها و دولت های ضعیف و نیز روی دولت های قوی و ابرقدرت ها محسوس است.»(آیت الله خامنه ای، بیانات در مراسم اولین سالگرد رحلت امام خمینی ره، ۶۹/۳/۱۴)«مسئله این نیست که ما چند شرابخانه را در مملکت مان بستیم و نگذاشتیم فلان منکر انجام بگیرد؛ این ها ظواهر کار و پدیدارهای قضیه است؛ عمق کار خیلی از این ها بیشتر است. به برکت قیام این مرد، دنیا و ایران تکان خورد.»

دیویی :
955/0844
کتابشناسی ملی :
4349494
شابک :
978-600-8200-39-0
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
96
کنگره :
DSR1692‭‬ ‭/ح9‏‫‭ح85 1395

کتاب های مشابه حوزه باید انقلابی بماند