کتاب بچه های آسمان (چاپی و pdf)

راهکارهای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی؛ براساس هندسه ی فکری امام خامنه ای

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
خرید چاپی
50,000
15%
ت 42,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بچه های آسمان

کتاب بچه های آسمان نوشته مرتضی شاهسون، راهکارهای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی؛ براساس هندسه ی فکری امام خامنه ای است.

مرتضی شاهسون در کتاب بچه های آسمان به ارائه ی راهکارهای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی؛ براساس هندسه ی فکری امام خامنه ای پرداخته است. او در کتاب بچه های آسمان درباره ی مسائل مختلفی مانند ارتباط با خدا، تاثیرگذاری بر محیط اطراف، تلاش و کوشش، احترام به والدین، علم اندوزی و .. صحبت کرده است و در هر فصل قسمت هایی از بیانات و سخنرانی های امام خامنه ای و یا مثال هایی از شهیدان نوجوان و ... آورده است.

گزیده کتاب بچه های آسمان

چند سال بود مسیر دسته‌های سینه‌زنی عاشورا، میدانی بود که مجسمه ی شاه در آن نصب ‌شده بود. سیدحسین دلش نمی‌خواست دور شاه بگردد. مسیر را عوض کرد، و بعد از آن، همه ی هیئت‌ها، پشت سر هم، مسیر حرکت خود را تغییر دادند. مأموران شهربانی عصبانی شده بودند و دنبال عامل می‌گشتند. با همکاری ساواک، سرنخ‌ها رسید به سیدحسین.

در مدرسه دستگیرش کردند برای بازجویی. می‌خواستند خانه ی سیدحسین را هم بگردند. ریختند توی خانه. حسین فریاد زد: ما روی این فرش‌ها نماز می‌خوانیم؛ کفش‌هایتان را در بیاورید. مأمور ساواک خشکش زده بود.

سید را انداختند در بند نوجوانان بزه کار؛ صبوری به خرج داد. چند روز بعد، صدای نماز جماعت و تلاوت قرآن از بند بلند بود. مأموران، او را گرفتند زیر مشت و لگد. می‌گفتند تو به این ها چه ‌کار داشتی؟! از آن به بعد، شکنجه ی سید، کار هر روز مأموران شده بود. یک ‌بار هم نشد که زیر شکنجه، اطلاعات را لو بدهد.

صفحات کتاب :
168
کنگره :
DSR1692‭‬
دیویی :
45
کتابشناسی ملی :
6114528
شابک :
978-622-717723-7
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه بچه های آسمان