pdf کتاب آخرین نماز در حلب

زندگی نامه و خاطرات جوان مومن انقلابی، مدافع حرم پاسدار شهید عباس دانشگر

امتیاز
5 / 4.4
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
خرید چاپی
85,000
10%
ت 76,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

نسخه الکترونیک کتابpdf کتاب آخرین نماز در حلب نوشته مومن دانشگر، زندگی نامه و خاطرات جوان مومن انقلابی، مدافع حرم پاسدار شهید عباس دانشگر است. شهدای مدافع حرم همچون ستارگان، نه تنها در ایران، بلکه در جهان اسلام می درخشند و نورافشانی می کنند و زمینه ظهور و رهایی از ظلم و ستم را فراهم می کنند.

معرفی pdf کتاب آخرین نماز در حلب

چند صباحی از شهادت جوان مؤمن انقلابی، مدافع حرم، پاسدار شهید عباس دانشگر نگذشته بود که دوستانش وصیّت نامه، دل نوشته ها، نامه ها، و دستورالعمل عبادی و ورزشی او را در فضای مجازی منتشر کردند. هم زمان سردار حمید اباذری، جانشین محترم فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) نیز به خاطر ویژگی های بارز این شهید دهه هفتادی، او را به عنوان نمونه یک جوان مؤمن انقلابی معرفی کرد. این توصیف باعث شد تا پدر این شهید بزرگوار به جمع آوری کتاب بپردازد.

کتاب شهید عباس دانشگر pdf

این کتاب در نسخه الکترونیک کتاب در فراکتاب عرضه شده است و می‌توانید آن را در نرم افزار فراکتاب به صورت آنلاین و یا بدون نیاز به اینترنت و پس از دانلود مطالعه نمایید. کتاب آخرین نماز در حلب pdf به ضورت جداگانه و خارج از نرم افزار عرضه نشده است.

برشی از متن کتاب

عباس دانشگر در اواخر مهرماه ۱۳۹۱ فعالیت خود را در کانون «اندیشهٔ مطهر» و نیز بخش مستندسازی مرکز شهید آوینی آغاز کرد و مدتی نیز به عنوان دبیر مشاوران جوان فرماندهی در دانشگاه فعالیت می کرد. او در اواخر بهار ۱۳۹۲ در دفتر سردار اباذری مشغول به کار شد. عباس با استفاده از فضای معنوی دانشگاه و با مطالعهٔ بسیار، موفق شد بنیه های اعتقادی و اخلاقی خود را روزبه روز مستحکم تر کند و محیط کار، نوع مسئولیت خطیر، و رفتن به مأموریت های فراوان به همراه سردار اباذری، با وجود سن کم از او مردی دلاور ساخت.

از دست نوشته های مناجات گونهٔ او با خداوند متعال برمی آید که در او تحولی درونی رخ داده بود و پیوسته خود را در محضر خدا می دید و از اعمال روزانهٔ خود حساب می کشید. عباس تا قبل از شهادتش دو بار در پیاده روی اربعین در کربلا شرکت کرد و چندین بار برای تعالی روح خود به قم و مشهد مقدس مسافرت کرد. او در ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۴ دخترعموی خود را به همسری برگزید و عقد موقتی بین آن ها خوانده شد. چند صباحی از دوران نامزدی آن ها نگذشته بود که عباس عزم سفر به سوریه کرد و سرانجام برای مبارزه با دشمنان تکفیری در ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ به جبههٔ مقاومت در سوریه پیوست.

شرایط دشوار منطقه سبب شد که او پس از پایان دورهٔ مأموریتش، ماندن را بر بازگشت به ایران ترجیح دهد و هفت روز سخت را در کنار هم رزمانش در جبههٔ مقاومت بگذراند. آخرین مسئولیت او در حلب سوریه، فرماندهی گروهان بود. او سرانجام عصر روز ۲۰ خردادماه ۱۳۹۵ در حالی که بیست وسومین بهار زندگی اش را می گذارند، در روستای هویز در حومهٔ جنوبی شهر حلب سوریه با موشک تاو آمریکایی به شهادت رسید.

pdf کتاب آخرین نماز در حلب

علاوه بر دانلود نسخه الکترونیک کتاب، امکان خرید کتاب آخرین نماز در حلب نسخه چاپی با تخفیف ویژه در فراکتاب فراهم شده است. دانلود کتاب آخرین نماز در حلب مشخصات pdf کتاب آخرین نماز در حلب در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: شهید کاظمی
نویسنده: مومن دانشگر
تعداد صفحه: 176
موضوع: زندگی نامه و خاطرات جوان مومن انقلابی، مدافع حرم پاسدار شهید عباس دانشگر
قالب: الکترونیک و چاپی

 

صفحات کتاب :
176
کنگره :
‏‫‬‭BP52/66
دیویی :
297/998
کتابشناسی ملی :
6194841
شابک :
‏‫‭978-622-717771-8‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه آخرین نماز در حلب