امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

فراسوی ترس

"درست زمانی که به پایان این کتاب برسید، در حال انجام کاری خواهید بود که زمانی رؤیای آن را در سر داشتید. تنها قصه غم انگیز موجود، تماشا کردن آدم هایی است که نهایتا در حد متوسط زندگی می کنند درحالی که آرزو دارند بدرخشند. اما  هیچ یک درمورد عظمت درخشانی که می توانند به دستش بیاورند حرفی نمی زنند. همیشه احساسات عمیق مان را درمورد رؤیاهامان دفن می کنیم زیرا به ما گفته شده است رؤیاپردازی کار بچه هاست. آن قدر به ما دیکته می کنند تا بزرگ شده و با واقعیت امر روبرو می شویم. "

اسکات آلن کتاب هایی را می نویسد که بر موضوعاتی مانند تغییر کارهای روزمره، غلبه بر رفتار خود  ویرانگر و ارائه بهترین راهکارهای برخورد با طرد شدن تمرکز دارد. وی معتقد است زندگی موفق، شامل یک سری از اقدامات کوچک است که اساسا روزانه و بطور مدوام انجام می گیرند تا زندگی ای به روش توانمندسازی و مبتنی بر آزادی شکل گیرد. اسکات ساکن غرب ژاپن است، جایی که اکثر وقت خود را در آن به سفر، نوشتن و برشمردن نعمات فروان زندگی مشغول است. او نگارنده چندین کتاب موفق و پرفروش دنیاست. بخاطر اشتیاق عمیقش به آموزش دیگران، ساخت مهارت های زندگی و الهام به دیگران برای تغییر زندگی، خود را به پیمودن مسیر پیوسته و بی پایان خود سازی متعهد ساخته است.

کتاب فراسوی ترس طی 14 فصل، در رسالت خود به اصلی ترین عامل شکست مردم در راه رسیدن به امیال، اهداف و رویای زندگی شان می پردازد. علتی که در درون ما ریشه داشته و به ذهن ما راه پیدا می کند. از نظر نگارنده ی کتاب، انسان در زندگی دو راه دارد: زندگی کردن در ترس و زندگی کردن با ترس. در این کتاب چگونگی تسلط ترس بر ما شناسایی می شود و در مسیر زندگی، نحوه ی برخورد با این ترس ها، بهره بردن از آن ها و در نتیجه چگونگی زندگی کردن با ترس اما داشتن زندگی ا  ی سرشار از موفقیت، مورد بررسی قرار گرفته و آموزش داده می شود.

با مطالعۀ این کتاب شما ترس را به عنوان حسی طبیعی قلمداد خواهید کرد. حسی که فقط پدیده ای گذراست و قدرت از پا درآوردن شما را ندارد و شما می توانید به ترس به عنوان حسی محرک و نه بازدارنده در جهت رسیدن به اهداف نگاه کنید و راه های غلبه بر آن را بیاموزید.

من به عنوان مترجم این کتاب که خود شخصاً از این کتاب و شیوه ی نگرش نگارنده ی کتاب بسیار الهام گرفته ام و در موراد بسیاری به موفقیت دست یافته ام به همه کسانی که می خواهند خودشان باشند و در این زندگی یکبار مصرف که راه جبرانی برای هدر رفتن آن وجود ندارد، از آن لذت ببرند، خواندن این کتاب را شدیداً پیشنهاد می کنم.

صفحات کتاب :
184
کنگره :
BF575‭‬ ‭/ت4‏‫‭آ8 1397
دیویی :
152/46‏‫‬‭
کتابشناسی ملی :
5457373
شابک :
978-600-7089-53-8
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه فراسوی ترس