امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 66,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 73,000
نظر شما چیست؟

 معرفی کتاب همسایه بغلی

یک شب شوم برای بچه قلدرها

هارولد بل دوازده ساله در شهر ساحلی کوچکی زندگی عادی دارد. او روزهای خود را با خواندن کتاب، گشت وگذار در پیاده روها می گذراند و متاسفانه نمی تواند روی صندلی چرخدار در مقابل شرارت الکس پسرک قلدر و نوچه هایش مقاومت کند.

 اما وقتی فرانک گولز، نویسنده رمان های ترسناک به همراه دخترانش به همسایگی آن ها نقل مکان می کند، همه چیز دستخوش تغییر می شود. هارولد خیلی زود می فهمد که زندگی در همسایگی خانواده گولز هرگز آرام و طبیعی نمی تواند باشد.

در واقع فرانک داستان هایش را براساس ماجراهای ماورایی واقعی می نویسد! در خانه آن ها چراغ ها به طرز عجیبی چشمک می زنند و اشیا خود به خود حرکت می کنند و ارواح در اتاق زیرشیروانی ظاهر می شوند! با پیدا شدن سنگ مردگان پسربچه های شرور ناپدید می شوند از سویی هارولد می فهمد که این سنگ قادر است به تاریک ترین امیدهای او تحقق ببخشد!

گری گیزلین نویسنده فرانسوی_اسپانیایی کتاب «بچه قلدرها» است و این کتاب از مجموعه چند جلدی «همسایه بغلی گولز» در ژانر ترسناک برای گروه سنی نوجوان است. او مدرک ادبیات و زبانشناسی خود را از دانشگاه پاریس دریافت کرده و تا کنون داستانهای متعددی برای کودکان و نوجوانان نوشته است.

 سری داستان های او با عنوان همسایه بغلی گولز مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و همچنین سری جوایز مخاطبان گروه سنی «ج» را به خود اختصاص داده است. اولین جلد از این مجموعه با ترجمه عاطفه حق وردی از سوی نشرصاد منتشر شده است.

صفحات کتاب :
216
کنگره :
‏‫‭PZ7/1‬‬
دیویی :
‏‫‭[ج]823/92‬‬
کتابشناسی ملی :
7378305
شابک :
‫‭978-622-745917-3‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه همسایه بغلی