کتاب مدیریت انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مدیریت انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا

کتاب مدیریت انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا نوشته حسن واحدی یکی از کتاب های تخصصی حقوقی نشر قانون یار است. نشر قانون یار به صورت تخصصی در زمینه انتشار کتاب های آموزشی و کمک آموزشی رشته های حقوق و علوم سیاسی فعالیت می کند.

کتاب مدیریت انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا از این مجموعه می تواند برای پژوهشگران، دانشجویان و علاقه مندان به مباحث رشته حقوق مفید باشد. این کتاب به بحث تاثیر نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا می پردازد.

گزیده کتاب مدیریت انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا

واژه قاچاق یا قاچاق کالا ، نخستین بار توسط بازرگانان ایتالیایی وارد فرهنگ غرب شد. (فربود، 1380، ص17). از زمانی که مردم جهان برای تأمین نیازهای خود مجبور به مبادله کالا با یکدیگر شدند برخی از مناطق به دلایل گوناگون مانند: نداشتن منابع کافی برای خرید کالا یا مصالح عمومی از ورود کالاهای خاص جلوگیری می کردند. در این میان افراد سودجو و فرصت طلب وارد عمل شده و اینگونه کالاها را به کشور ممنوع الورود وارد کرده و به دست مردم می رساندند. عده ای قاچاق را مقارن با پیدایش مکتب اقتصادی مرکانتلیسم (سوداگری) درقرن شانزدهم میلادی به عنوان یک آسیب جدی اقتصادی و اجتماعی مطرح کرده اند.

دیویی :
‏‫‬‮‭‬‬‮‭364/1330955
کتابشناسی ملی :
6139822
شابک :
978-622-229-117-4
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
178
کنگره :
‏‫‬‮‭‬‮‭HJ7039/2‭‬

کتاب های مشابه مدیریت انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا