امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تولد زندگی مرگ

کتاب تولد زندگی مرگ داستان انسان است. انسانی که بعد از سالها زندگی و گم گشتگی و احساس تلخ اینکه چرا خوشبخت نشده دوباره میخواهد بازگشتی به گذشته داشته باشد تا بر این نکته بیندیشد که آیا راه حقیقت را درست پیموده؟

کتاب تولد زندگی مرگ داستانی نیست که میخواهد به سؤالات فلسفی و کلیدی از زندگی شما پاسخ گوید، بلکه میخواهد ذهن شما را با سؤالات بیشتر آشفته تر گرداند، چرا که باور دارد شروع راه حقیقت از پوچی است. این داستان دو موضوع را بطور مجزا ولی همزمان میخواهد در ذهن خواننده روشن گرداند، یکی پوچی است و دیگری عشق.

از دیدکتاب تولد زندگی مرگ فقط انسانهایی میتوانند حقیقت را در یابند که یک دوره ای در زندگی به پوچی رسیده باشند و در ضمن فقط انسانهایی به حقیقت رسیده اند که عاشق بوده اند. از این دید اولین شهر واقع در جاده حقیقت، شهر پوچی است و بهترین و کوتاهترین جادهٔ به سمت حقیقت جادهٔ عشق است.

کتاب تولد زندگی مرگ به ما میگوید که حقیقت جزیره ای است در یک دریای بزرگ که سیاهی شب آن را از چشم نامحرمان پوشانده و باد و طوفان و خطر غرق شدن مردم را از آن ساحل رانده. آنان که در زندگی فرو رفته اند و دست از حقیقت کشیده اند کسانی هستند که در ساحل امن افکارشان زندگی میکنند و برای خود کنج عافیت ساخته اند ونیز آنان که از آرامش ظاهری زندگی میگذرند و دل به طوفان میسپارند راه عشق را پیموده اند.


صفحات کتاب :
440
کنگره :
PIR8354‭‬
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
6141244
شابک :
978-622-6841-59-7
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه تولد، زندگی، مرگ