امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟

تغذیه و زندگی سالم بر اساس گروه خونی

کتاب حاضر اثری از امیر قاسمی می باشد که توسط انتشارات آرسس منتشر شده است.

گروه خون شما به منزله اثر انگشت ژنتیکی شما و به طور قطع مشخص کننده محتوای ژنتیکی بدن است. اگر شما از مشخصات مخصوص گروه خونی خودتان پیروی کرده و از آن به عنوان یک راهنما استفاده نمایید سالم تر بوده و طبعاً به وزن ایده آل خود خواهید رسید و به مرور شادابی خود را باز خواهید یافت.

 گروه خونی به نسبت، نژاد، فرهنگ و یا محل جغرافیای زندگی مقیاس بسیار قابل اعتمادتری برای تشخیص هویت و همانندی شماست. گروه خون همانند طرح ژنتیکی ای است که می تواند راهنمایی تان نماید که چگونه زندگی کنید تا سلامتی بیشتری داشته باشید. اهمیت گروه خون را می توان در داستان تکامل انسان یافت. گروه خون O قدیمی ترین آن است. گروه خون A هنگامی شکل گرفت که زندگی اجتماعی شکل گرفت. گروه خونی B حاصل مهاجرت انسان ها به مناطق شمالی و سردتر و سخت تر بود و گروه خون AB مطابق با شرایط جدید محسوب می شود. تکامل و تحول این موضوع رابطه مستقیم با نیاز های غذایی هر گروه خونی امروزی دارد.

در بخشی از کتاب تغذیه و زندگی سالم بر اساس گروه خونی می خوانیم

"گروه خونی o و گروه خونی  A ظاهرا در دو جهت مخالف قرار دارند، در حالیکه گروه خونی  B با هیچکدام از این گروه ها مخالفتی نداشته و در برابر برخورد با حوادث می تواند بلافاصله تغییر وضع داده و خود را با شرایط زمان و مکان هماهنگ کند. افرادی با گروه خونی  B، مستقل هستند و تمایل به حفظ تعادل دارند. آن ها مانند افراد با گروه خونی A متفکرند  مانند افراد گروه خونی  o جاه طلبند. آن ها همدل هستند و به راحتی نقطه نظرات دیگران را درک می کنند.  با این حال اغلب در به چالش کشیدن یا مقابله با دیگران مرددند. آنان انعطاف پذیر هستند و می توانند دوستان خوبی باشند. جمعیت دارندگان این گروه خونی زیاد نیست، اما می توانیم آن ها را در دسته جالب ترین آدم های روی زمین جا دهیم."

صفحات کتاب :
180
کنگره :
QP98‏‫‭/ق2ت7 1398
دیویی :
613
کتابشناسی ملی :
5667474
شابک :
978-622-6562-14-0
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه تغذیه و زندگی سالم بر اساس گروه خونی