کتاب پورنوگرافی و آثار مخرب لذت های ممنوعه بر روی مغز و روان

و آثار مخرب لذت های ممنوعه بر روی مغز و روان

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 36,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پورنوگرافی لذت ممنوعه

کتاب پورنوگرافی لذت ممنوعه با نام کامل "پورنوگرافی و آثار مخرب لذت های ممنوعه بر روی مغز و روان" همانطور که از نامش پیداست، به بررسی آثار مخرب تماشای محتوای پورنوگرافی می پردازد و از تاثیرات آن بر روی مغز و روان انسان صحبت می کند.
نویسنده کتاب پورنوگرافی لذت ممنوعه، دکتر کامیار سنایی است که در این اثر خود تعریف کاملی از پورنوگرافی ارائه می دهد و از تاثیر آن بر جسم و روح و کل زندگی فردی و عاطفی افراد صحبت می کند.

 

درباره کتاب پورنوگرافی

فصل اول کتاب پورنوگرافی لذت ممنوعه، ارائه تعریفی کامل از پورنوگرافی است و در فصل های بعد، تاثیر آن بر مغز، زندگی فردی و روابط عاطفی بررسی می شود. دو فصل انتهایی کتاب هم به موضوع اعتیاد به پورنوگرافی اختصاص دارد و راهکارهایی را برای غلبه بر این اعتیاد بیان کرده است.
دکتر کامیار سنایی در کتابش ضمن اعتقاد به این که جدا کردن مساله پورنوگرافی ذاتا از اصول اخلاقی امری غیر ممکن است، سعی کرده این بحث را صرفا از زاویه دید حقایق علمی مورد بررسی قرار دهد و وارد اصول اخلاقی نشود. با این وجود همان اول کار توصیه کرده اگر به اصول اخلاقی پای بند نیستید این کتاب به کار شما نمی آید.

دانلود رایگان کتاب پورنوگرافی دکتر کامیار سنایی

 

بخشی از متن کتاب پورنوگرافی لذت ممنوعه

همانند اعتیاد به مواد، در طول زمان، تماشای پورنوگرافی سبک زندگی منحصر بفردی برای شخص بوجود می آورد. فرد برای پنهان کردن تماشای پورنوگرافی از راهکارها و تکنیک های متفاوتی استفاده می کند.
به طور مثال تا دیر وقت بیدار می ماند، صبح ها دیر بیدار می شود، زمانی که دیگران خواب هستند او بیدار است، برای تماشای پورنوگرافی به میهمانی های خانوادگی نمی رود، همواره مترصد آن است که والدین و یا همسر، او را در خانه تنها بگذارند، محل مخصوصی را که دور از دید دیگران است برای تماشای پورنوگرافی بوجود می آورد.

فرد پس از آن که به شخص دیگری مشکل خود را بیان کرد بتدریج سبک زندگی او تغییر خواهد کرد. از سویی دیگر زمانی که شما به فرد دیگری درباره مشکل خود می‌گویید انگیزه و تعهد بیشتری برای پایبندی به تعهد خود خواهید داشت.

 

کتاب پورنوگرافی از کامیار سنایی

 

دانلود کتاب پورنوگرافی لذت ممنوعه (pdf)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf کتاب پورنوگرافی لذت ممنوعه فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک کتاب الکترونیکی تهیه کنید.

صفحات کتاب :
150
کنگره :
‏‫‬‭‭HQ471‬‬
دیویی :
‏‫‬‭‭363/47‬‬
کتابشناسی ملی :
6173454
شابک :
‏‫‬‮‭978-622-684186-3
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه پورنوگرافی