امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برنامه ریزی برای بازنشستگی

برای خیلی ها مفهوم بازنشستگی یه چیز خیلی دور، غیر ضروری، یا غیر واقع بینانه ست. برای افراد هزاره که هنوز پس انداز برای بازنشستگی رو شروع نکردند، و همچنین افرادی که در دهه های ۱۹۶۰ و ۷۰ به دنیا اومدند با پس انداز ۷۰ هزار دلار یا کمتر برای صندوق بازنشستگی، چشم انداز بازنشستگی می تواند حتی غیر قابل دستیابی باشد.

اما نباید این طور باشد. این دوره برای کمک به شما طراحی شده است تا امور مالی خود را سازماندهی کنید و برنامه ای ایجاد کنید که اهداف بازنشستگی شما را هر چیزی که هست تضمین کند تا برای مرحله ی سوم زندگی پول داشته باشید.

 جین برت اصطلاحات مالی را شفاف سازی می کند، بعضی ترس هایی که مربوط به بازنشستگی هستند را بیان می کند، و مشاوره های کاربردی برای کمک به شما به اشتراک می گذارد تا برنامه ی مالی خود را ایجاد کنید. یاد می گیرید که چطور املاک را با یک ذهنیت سرمایه گذار بررسی کنید،

وقتی با کارشناسان مالی کار می کنید چه انتظاراتی داشته باشید و غیره.

بیانیه: اطلاعات مشاوره ای که در این دوره تهیه شده تنها مشاوره است. بدون در نظر گرفتن اهداف، وضعیت مالی، یا قدرت ریسک آماده شده است. این دوره برای این در نظر گرفته نشده است که مشاور سرمایه گذاری به شما بدهد، بلکه برای برقراری ارتباط اطلاعات و بناست تا به بیننده ها کمک کند مبانی موضوع ارائه شده را درک کنند. برای مشاوره سرمایه گذاری، باید به دنبال مشاور مالی مستقل مورد اعتماد خود باشید.

مباحث عبارتند از:

تعیین این که چطور می خواهید بازنشستگی خود را بگذرانید

تفاوت سرمایه گذاری و پس انداز بازنشستگی

ایجاد درآمد غیر فعال

 فکر کردن مجدد درباره ی املاک و کار

درک گزینه های محصول بازنشستگی

ایجاد برنامه ی مالی

ایجاد حساب های سود مالیاتی

ایجاد یک پورتفولیوی متنوع

عادات مالی سالم مادام العمر

کتاب های مشابه برنامه ریزی برای بازنشستگی