امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صوتی یادگیری آنی

حقیقت این است که گنجایش انسان در یادگیری، تغییر، رشد، ارتباطات و انگیزش نامحدود است. در حقیقت نخستین درس این است که خود را از این اندیشه و برنامه ریزی اجتماعی که به شما می گوید که یادگیری باید سالها طول بکشد، رها سازید.با هر سرعتی که بخواهید می توانید پیش بروید. با سرعت اندیشیدن می توانید اطلاعات را جذب کنید.

یادگیری آنی توانایی کسب دانش و مهارتها با همان سرعتی است که به شما آموزش داده می شود؛ به-طور آنی. سؤال مهمی که باید پرسیده شود این است که "این موضوع واقعاً چیست؟" این را برای خود عادت کنید که تمام جنبه های هر موضوعی را بلافاصله درک کنید.

مهارت در واقع توانایی انجام کاری است که دانش آن را دارید.  کلید یادگیری آنی مهارتها در حسهای شنوایی، بینایی و حرکتی هستند. به بیان ساده، مهارت؛ رویه ی استفاده از حسها برای خلق نتیجه است، و سه حسی که بیشتر از آنها استفاده می کنیم، شنوایی، بینایی و لامسه هستند.

اگر می خواهید مهارتی را بیاموزید، به موارد اصلی توجه کنید؛ که شامل تمرکز و تجسم، زبان و لحن کلام و استفاده از بدن و احساسات می شود. فهرستی برای انجام آن بنویسید و تفاوتی را که سبب ایجاد تفاوت می شود، بیابید. معمولاً سه یا چهار نکته سبب ایجاد تفاوت میان افراد موفق با سایرین می شود.

روش خود را با آنچه آموخته اید، درآمیزید و روش مخصوص خود را بسازید. آن شیوه را ارتقاء دهید، و آن-چه را می دانید به آن بیفزایید.


کتاب های مشابه یادگیری آنی