امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای 

چگونه می توان به سرعت در بازاریابی شبکه ای موفق و پولدار شد

گفتنِ بهترین قصه، راز ساختن یک سازمان و تیم شگفت انگیز است.
زندگی ما و زندگی شبکه ی ما بستگی به کیفیت قصه های ما دارند. هر چقدر قصه بهتر باشد، نتایج آن بهتر خواهد بود و سازمان بزرگتری را با سرعت بیشتری خواهید ساخت.

 تسلط بر هنر زیبای قصه گویی یعنی کسب توانایی برای ثبت نام مؤثر و سریع مشتریان؛ آن ها که می خرند، دوباره می خرند؛ و دوستان را به خریدن تشویق می کنند؛ و اعضای جدید را ثبت نام می کنند: تجارت دو بخش دارد: 1- فرصت 2- محصول.
برای ساختن یک تجارت بازاریابی شبکه ای بزرگ به یک داستان بسیار جذاب در خصوص این فرصت تجاری احتیاج دارید. داستان مربوط به فرصت تجاری می گوید که چگونه شنونده ی شما می تواند پول زیادی در مدت کوتاهی به دست آورد و زندگی اش را به سرعت از وضعیت خوب به وضعیت بسیار بسیار خوب تغییر دهد.

 و به دیگران هم کمک کند که چنین تغییری را ایجاد کنند.
این داستان باید آن قدر جذاب باشد که آن ها را مسحور خود کند و از شما بخواهند برایشان بیشتر و بیشتر تعریف کنید. این داستان باید برای شنونده مهیج، وسوسه انگیز و قانع کننده و باورپذیر باشد. باید چیزی باشد که آن ها می خواهند انجام دهند و در خودشان ببینند که می توانند از پس آن برآیند.

 همان طور که شما با مصرف محصول، فروش آن و گفتگوی دائم درباره ی آن به نوعی «محصولِ محصول» تبدیل می شوید، به طرز خودکار و ناگزیر از افراد بیشتر و بهتری حمایت خواهید کرد و به اطرافیان تان نشان خواهید داد که چقدر انجام این تجارت ساده و راحت است؛ بنابراین آن ها هم به صورت خودجوش همین کار شما را تکرار خواهند کرد.
در اینجا شش معجزه ای را می بینید که تجارت شما را به هر جایی که می خواهید می کشاند:

 • نخست: یک سخنرانی جذاب دو دقیقه ای برای فروش و عضوگیری بسازید که همیشه و در هر شرایطی اثرگذار باشد! 

• دوم: از قدرت شور و شوق وافر و آتشین استفاده کنید. 

• سوم. مخاطبانی بیابید که مخاطب دارند. 

• چهارم: مشغول شوید! 

 • پنجم: به دیگران کمک کنید تا موفق شوند. 

• ششم: خود را باور کنید!

کتاب های مشابه رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای