امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟

 معرفی کتاب تقدیر در خدمت انسان های جسور و مدبّر است 

برای خوش شانسی ای که به زندگی تان پا می گذارد، آماده شوید.

تقدیر در خدمت انسان های قدرتمند، جدی، باثبات و بااستقامت است.
برای خوش شانس بودن، باید از زبان خوش شانسی استفاده کنید و زبان خوش شانسی، بیان مثبت است. برای داشتن بیان مثبت، بایستی مثبت بیاندیشید. شما باید مطمئن شوید که به خودتان اعتقاد دارید، و سپس آن اعتقاد را در زبان تان به هنگام سخن گفتن، منعکس کنید.

 شما شبیه کسانی می شوید که با آنان حشر و نشر دارد. به دور و بر خود نگاهی بیاندازید و افرادی را بیابید که زندگی شان به خوبی و خوشی پیش می رود.
اگر فکر می کنید افراد خاصی در اطراف شما هستند که اوضاع و احوال مناسبی دارند، ارتباط با آنان را بیشتر کنید و زمان بیشتری را با آن ها سپری کنید. آن ها به شما خواهند آموخت چرا کارهای آنان نتیجه بخش است. آن ها نه تنها یک نمونه ی موفق خواهند بود، بلکه در رؤیاها هم به شما می پیوندند و برای تبدیل آن به واقعیت راهکارهایی پیش پای شما خواهند گذاشت. 

 اگر می خواهید خوش شانسی را به زندگی تان وارد کنید می توانید دل آدم های قدرتمند را بدست آورید و با افراد خوش شانس در ارتباط باشید، هر چیزی که آن ها آموخته اند، بیاموزید. این گونه به طرز چشمگیری موفق می شوید. که شما باید کمی جسور باشید و در راه اهداف تان فعالیت های گسترده ای انجام دهید.

کتاب های مشابه تقدیر در خدمت انسان های جسور و مدبر است