امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟
کتاب نگهبان در مورد نوجوانان رزمنده ای است که در دوران دفاع مقدس از کشور عزیزمان پاسداری می کردند.

کتاب نگهبان به قلم محمدعلی سپهر است که توسط نشر۲۷ بعثت چاپ و منتشر شده است.
این کتاب می کوشد تا بعد از گذشت ۳۰ سال از پایان دوران دفاع مقدس تقدیری از دانش آموزانی انجام دهد که در آن مقطع در دو جبهه دانش آموزی (مدارس) و جبهه های نبرد علیه نیروی نظامی رژیم بعث نقش آفرینی کنند.

گزیده ای از کتاب نگهبان:
هوای هور سرد تر می شد و نیزار در بادهای سرد پاییز خم می شدند. جلال از میان نیزار به دور دست چشم دوخته بود. دست هایش بی حس می شدند و بدنه سرد اسلحه را نمی توانست نگه دارد. سنگر نگهبانی اش در محل خطرناکی بود. هیچ دشمنی نباید از آبراه مقابل او عبور می کرد. می دانست سربازان دشمن باهوش و خطرناکند و از هر فرصتی برای غافلگیر کردن نگهبانان استفاده می کنند. به دقت به صدای نیزار و آب گوش می داد. هر صدایی…

با محمد علی سپهر بیشتر آشنا شویم:
محمدعلی سپهر (کارشناس ارشد تصویرسازی) نویسنده کتاب نگهبان که خود علاوه بر نگارش این اثر، تصویرگری آن را هم برعهده داشته بر این نظر است که الگویی که رفتار دانش آموزان رزمنده به دست می دهد اگر در جامعه امروز پررنگ تر بود بسیاری از کمبودها و ناهنجاری ها را شاهد نبودیم و مشکلات بسیاری ترمیم می شد.

از این نویسنده تا کنون ۱۸ اثر تألیفی منتشر شده است و کتاب نگهبان دومین کتاب او در حوزه دفاع مقدس است. محمد علی سپهر در کتاب اول خود که توسط سیزدهمین جشنواره کتاب دفاع مقدس برگزیده شد هم ماجراهایی از مبارزات دوران دفاع مقدس را روایت می کند.
صفحات کتاب :
14
کنگره :
‏‫‭PIR8348‬‬
دیویی :
‏‫‭[ج]8‮فا‬3/62‬‬
کتابشناسی ملی :
5730951
شابک :
‏‫‭978-600-7472-84-2‬‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه نگهبان