نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صوتی ماجرای یک سوسک

کتاب صوتی ماجرای یک سوسک اثر کمرون گیل، درباره‌ی سوسکی به نام آناستازیا است که دوست دارد مانند بقیه‌ی اجداد سیصد هزار ساله‌اش در یک مکان زیبا، گرم و امن زندگی کند. این اثر برای کودکان گروه سنی (الف) و (ب) تهیه شده است.

گزیده کتاب صوتی ماجرای یک سوسک

 اسم من آناستازیاست و من یه سوسکم. منم دوست دارم مثل بقیه­ ی اجداد سیصدهزار سالم توی یک مکان زیبا، گرم و امن زندگی کنم. خودم به خصوص ترک های پایه های دیوار اتاق نشیمن، شکاف های کابینت­ های آشپزخونه یا لوله های حموم رو ترجیح میدم. 

 اما مسئله اینه که من همیشه یک سوسک عادی نبودم، من یک روزی پرنسس بودم، پرنسس آناستازیا چیزی که اتفاق افتاد این بود: در یک شب زمستونی، از مخفی­گاهم بیرون اومدم و داشتم توی سطل زباله دنبال غذا می گشتم و شکایت می کردم. از شانس بدم صاحب عتیقه­ فروشی، صدای ناله­ و زاری منو شنید و اومد که بهم کمک کنه.

با گفتن چند تا جمله­ ی مخصوص قبل از اینکه یک سگ بتونه واق واق کنه یا یک گاو بتونه ماما کنه، به یک پرنسس تبدیل شدم، از اون پرنسس هایی که توی قصر زندگی می کنن و روی تخت خواب می خوابن. تو فکر می کنی که پرنسس بودن بهترین و قشنگ ترین شغل توی دنیاست؟ خب کاملاً اشتباه می کنی، اصلاً اینجوری نیست، حداقل برای من!

کتاب های مشابه ماجرای یک سوسک