امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فروش در 60 ثانیه

 نوشته دیوید وی. لورنزو راهکارهایی موثر و نوین را به شما ارائه می دهد که در سرعت و افزایش قابل توجه فروش به شما کمک کرده و بر ثروت و کسب درآمد شما می افزاید.

ممکن است شما با دیدن عنوان این کتاب بگویید که هرگز در عمرتان نتوانسته اید در مدت 60 ثانیه چیزی را بفروشید. اما باید گفت شما در اشتباه هستید، وقتی با مشتری خود رابطه ای بر اساس اعتماد و اطمینان ایجاد کنید، آن ها در مدت کوتاهی از شما خرید خواهند کرد. به کمک راهکارهای ارائه شده در کتاب فروش در 60 ثانیه (The 60 second sale)، می توانید این را ثابت کنید.

شما در این کتاب با دانشی آشنا می شوید که حتی وقتی در خواب به سر می برید، مشتری را به سمت شما جلب می کند. در ضمن، شما با تغییری آشنا می شوید که مشتریان بالقوه به شما جواب «نه» ندهند و به جای آن، «بله» گفتن را انتخاب کنند. مهم نیست که در کدام شهر هستید، مهم نیست که در جیب خود پولی ندارید، با استفاده از اصول این کتاب، می توانید در مدت 24 ساعت به پول و ثروت فراوان برسید. سر پناهی برای خود ایجاد کنید و غذای کافی بخورید.

دیوید وی. لورنزو (David Lorenzo) در این کتاب پیشنهاداتی کارآمد را عنوان می کند که خود برای راهنمایی مشتریان و اعضای تیم فروش خود از همین شیوه استفاده کرده است. راهنمایی های ارائه شده و استراتژی ها، همان راهکارها و ابزارهایی هستند که او همه روزه از آن ها در تجارتش استفاده می کند.

لورنزو در نگارش کتاب فروش در 60 ثانیه از نمایش ها و فیلم نامه هایی نیز بهره برده و به 21 مصاحبه اشاره کرده است تا به کمک آن ها بتوانید به ذهن مشتری خود نفوذ کنید. می توان گفت همه مطالبی که او در این کتاب مطرح کرده است، به طرز قابل توجه و شگفت انگیزی مؤثر واقع می شوند. این کتاب فرصتی برایتان فراهم می کند تا شما فروش خود را در 1 دقیقه قطعی کنید و یک وفاداری باورنکردنی از سوی مشتری ها دریافت کنید.

دیوید وی. لورنزو را بیشتر بشناسیم

او نویسنده، مشاور استراتژی تجارت ،کارشناس فروش و بنیان گذار شرکت است که در طول 25 سال گذشته پنج کسب و کار موفق ایجاد کرده است. چشمگیرترین پروژه های وی شامل گرفتن یک شرکت مسکن سازمانی از ابتدا تا بیش از 50 میلیون دلار درآمد سالانه و هدایت یک شرکت خدمات حرفه ای به بیش از 250 میلیون دلار درآمد است.

لورنزو کارشناس فروش در سطح جهانی است که به دلیل روند فروش 60 ثانیه ای خود مشهور است و همچنین به عنوان بنیانگذار شرکت لورنزو نیز شناخته می شود. وی به عنوان یک سخنران حرفه ای، بهترین استراتژی تجاری و اطلاعات فروش را به مخاطبان سراسر دنیا ارائه می دهد و سابقه چشمگیری در جذب مخاطبان دارد. لورنزو به عنوان سخنران و مشاور با بسیاری از شرکت های FORTUNE 500 از جمله Pfizer، Marriott، Textron و IBM همکاری کرده است.


نکوداشت های کتاب فروش در 60 ثانیه


- سیستمی فوق العاده برای گشودن درها، ایجاد رابطه و کسب درآمد بیشتر. کتابی قدرتمند و عملی بر اساس سال ها تجربه که به شما امکان می دهد بر فروش خود بیفزایید، درآمد بیشتری کسب کنید و بیش از گذشته به موفقیت برسید. (برایان تریسی)


- این کتاب به شما امکان می دهد که به ذهن خریداران نفوذ کنید، نیازهایشان را در نظر بگیرید و آن ها کمک کنید تا موفق تر شوند. (مارک رابرگ)


جملات برگزیده کتاب فروش در 60 ثانیه


- اشخاص اغلب قبل از تصمیم گیری، تحت تأثیر آخرین حرفی که شنیده اند قرار می گیرند.

- اسامی مشتریانی که به شما درآمد رابطه ای داده اند را یادداشت کنید. آنچه درباره آن ها و تجارتشان می دانید را بنویسید.

- مشتریان بالقوه کسانی هستند که به کار کردن با ما علاقه نشان داده اند. اغلب اوقات این اشخاص از ما اطلاعات می خواهند.

- یکی از قدرتمندترین نفوذها در ارتباطات تناوب است. هرچه پیامی بیشتر تکرار شود، هرچه پیامی را بیشتر ببینید و بشنوید، تأثیرش روی شما افزایش می یابد.

گزیده ای از کتاب فروش در 60 ثانیه

وقتی پیام فروش را آماده می کنید، آن را برای مشتریان ایده آل خود مهیا می کنید. وقتی این مفهوم را با مخاطبانی در میان می گذارید، کسی همیشه پیدا می شود و دستش را بلند می کند و می گوید: «بله، حرف شما درست است، اما در هر بیلیون نفر، یک نفر هم پیدا نمی شود».

 شما به این دلیل تعداد این اشخاص را به شدت کم شمار می دانید؛ زیرا روی آن ها متمرکز شده اید. شما وقت خود را صرف پیدا کردن هر مشتری کرده و به مشتریان آرمانی توجه نداشته اید. به این موضوع فکر کنید. شما به ندرت در جاده اتومبیل آبی رنگ می بینید، اما به گفته دو شرکت بزرگ خودروسازی، 7 درصد تولیدات آن ها به رنگ آبی هستند، اما حالا که این مطلب را با شما در میان گذاشته ام، امروز به اتومبیل های آبی رنگ متعددی برخورد خواهید کرد. چرا؟ برای اینکه حالا دقیق می شوید که اتومبیل آبی رنگ پیدا کنید.

همین مطلب درمورد مشتریان هم صدق می کند. اگر بر آن باشید که مشتریان ایده آل پیدا کنید، با کمال تعجب می بینید که این مشتریان از آسمان سرازیر می شوند و روی میز کارتان قرار می گیرند. اگر بخواهید با کسانی رابطه برقرار سازید که مشابه بهترین مشتریان شما باشند، باید پیامی داشته باشید که دل آن ها را گرم کنید. معنایش این است که بفهمید چه عواملی به لحاظ احساسی به آن ها انگیزه می دهند. چه عاملی سبب می شود که اشخاص بخواهند از روی کاناپه خود برخیزند و در دل بوران و طوفان برف به سمت شما بیایند، شاید بتوانند فرصت برقراری رابطه با شما را فراهم سازند.

صفحات کتاب :
230
کنگره :
‏‫‬‭HF5438/25‭‮‬
دیویی :
‏‫‬‭658/85
کتابشناسی ملی :
6116831
شابک :
978-622-220-162-3‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه فروش در 60 ثانیه