کتاب هفت راز موفقیت مالی (صوتی و pdf)

هفت راهکار ویژه برای غلبه بر پنج سال شکست در فروش مستقیم

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هفت راز موفقیت مالی

کتاب هفت راز موفقیت مالی نوشته مت موریس توسط لیلا دژآلون ترجمه شده است. این کتاب هفت راهکار ویژه برای غلبه بر شکست در فروش مستقیم ارائه می کند. با انتخاب کتاب هفت راز موفقیت مالی و با صرف زمان و انرژی متمرکز مورد نیاز برای مطالعه و استفاده از اصول واستراتژی‌های بیان شده در آن، یعنی تصمیم گرفته اید سرمایه گذاری کنید، به خودتان آموزش دهید، درک تان را بیشتر کنید و شروع کنید به تبدیل رویاهای زندگیتان به واقعیت.

گزیده کتاب هفت راز موفقیت مالی

بهترین راه برای موفقیتتان پیدا کردن اشخاصی است که قبلاً آن را انجام داده باشند، بدانید که چگونه این کار را کردند، و سپس آن روند را کپی کنید (با وجودآنچه که ممکن است در مدرسه در مورد نادرستی کپی کردن تکالیف یاد گرفته باشید). این 7 راز روند من برای شماست تا به منظور کسب موفقیت ها و ایجاد درآمد 7 رقمی تان از آن کپی کرده و دنبالش کنید.

به شما پیشنهاد می کنم هم چنان که در حال خواندن این کتاب هستید یک ماژیک رنگی برای خط کشیدن نکات مهم داشته باشید. هدفم این است که این کتاب برجسته¬ترین کتاب در کتابخانه شما باشد. همچنین یک مجله و قلم در دست داشته باشید زیرا تمرین ها و مطالب ارزشمند زیادی وجود خواهد داشت که می توانید آن ها را در زندگی تان بکار برید.


دیویی :
‏‫‭650/1‬‬
کتابشناسی ملی :
7318695
شابک :
‏‫‭978-622-739186-2‬‬
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
168
کنگره :
‏‫‭HF5386‬‬

کتاب های مشابه هفت راز موفقیت مالی