کتاب 9 قانون موفقیت‬

جذب سلامتی، عشق، آرامش و موفقیتی که شما می خواهید

امتیاز
5 / 3.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
90,000
14%
ت 77,400

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
استرمی ولینگتن در کتاب صوتی 9 قانون موفقیت‬: جذب سلامتی، عشق، آرامش و موفقیتی که شما می خواهید به شما یاد خواهد داد که چطور زندگی خود را متحول کرده و از نظر مالی مستقل شوید.

به عنوان یک انسان همه ی ما آرزوی پیشرفت داریم. هر کسی می خواهد موفق باشد، اما هنوز درصد کمی از جمعیت جهان به این خواسته رسیده اند. به نظر شما تفاوت بین آن هایی که به موفقیت رسیده اند و آن هایی که نرسیده اند در چیست؟ ساده است، مانند بخش های دیگر زندگی اصول و قوانینی وجود دارند که شما باید برای رسیدن به موفقیت از آن ها پیروی کنید.

استرمی ولینگتن (Stormy W?llington) یکی از افراد برجسته در زمینه ی بازاریابی شبکه ای و یک سخنران انگیزشی به شمار می آید. او در طول زندگی خویش با شکست های فراوانی رو به رو شده و فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته است. ولینگتن راه رسیدن به موفقیت را در این می داند که همه ی افراد چیزهایی که درباره ی موفقیت می دانند را با هم درمیان بگذارند. به همین خاطر، بعد از سال ها تلاش و آزمون و خطا تصمیم بر این گرفت تا کتاب 9 قانون موفقیت‬ (9laws of succ?ss) را بنویسد.

در کتاب 9 قانون موفقیت‬، استرمی ولینگتن 9 قانون موفقیت را فاش می کند، قانون هایی که از اصول بنیادی او هستند. در واقع ولینگتن سعی دارد تا به شما نشان دهد که چطور می توان تندرستی، موفقیت مالی، عشق و آرامشی را که سزاوارش هستید، به خود جذب کنید. توجه داشته باشید که اصول ارائه شده در این کتاب می تواند برای هر بخش از زندگی و هر حرفه ای به کار رود.

استرمی ولینگتن را بیشتر بشناسیم:

استرمی یک مشاور انگیزشی و به مربی ثروت مشهور است. داستان او از امید و هدف در وجود شما حس انگیزه و الهام ایجاد می کند. چرا که در خواهید یافت با در آغوش گرفتن گذشته ی خودتان، مثل او، می توانید در تغییر آینده ی خود قدم بردارید.

جملات برگزیده ی کتاب 9 قانون موفقیت‬:

- وقتی طرز فکر شما تغییر می کند، هر چیزی در بیرون متناسب با آن تغییر خواهد کرد.
- با دیگران همانطوری رفتار کنید که می خواهید آن ها با شما انجام دهند.
- من معتقد به قانون طلایی هستم. معتقد به عمل کردن به آن هستم.
- زندگی هدیه ای است و به ما موهبت هایی ارائه می کند، فرصت و مسئولیت برای دادن چیزی، با افزایش باز می گردد.
- اگر شما می توانید آن را تصور کنید، شما می توانید آن را انجام دهید.

در بخشی از کتاب 9 قانون موفقیت‬: جذب سلامتی، عشق، آرامش و موفقیتی که شما می خواهید می خوانیم:

من فرصت این را داشتم که در محضر دکتر توماس باشم، برای پیوستن به رویدادی و اگر شما می توانید به آن معتقد شوید، من نتوانستم بروم، چون چیزهای زیادی برای انجام دادن داشتم. اما به خودم گفتم چه کسی می تواند این فرصت بودن در یک اتاق با اریک توماس را از من بگیرد؟ بنابراین، من رفتم، نه فقط به آن پیوستم، بلکه در ذهن خودم این را قرار دادم که من سزاوار این هستم که در آن جا باشم.

وقتی این کار را انجام دادم، انواع در های مختلفی به روی من باز شدند. من جلسه را نه تنها با ملاقات با دکتر توماس، بلکه با ملاقات با تیم او به خوبی به پایان رساندم. و به یاد می آوری که چقدر در ذهنم قرار دادم که من سزاوار این هستم که آن جا باشم؟ این مثبت گرایی باعث شد که نه تنها من صحبتی با دکتر توماس داشته باشم بلکه یک نهار خوب هم با هم صرف کنیم. این وعده ی نهار موجب شد که ما روابط حرفه ای با هم داشته باشیم طوری که در سه سال اخیر با هم ارتباط برقرار می کنیم.

در هر حال، در آن جا پایان نیافت، وقتی که من در حال تنظیم رویدادی بودم، شروع به فکر کردن در مورد همه ی آن چیزهایی کردم که دکتر توماس پیشنهاد کرده بود و فکر کردم که زنانی که به رویداد من می پیوستند، سزاوار ملاقات خوبی با او بودند. این فقط در حد فکری بود که به ذهن من آمد. هیچ دلیل و نظمی نداشت، فقط می خواستم که مردم به رویداد من برای به اشتراک گذاشتن این انرژی بپیوندند.
صفحات کتاب :
157
کنگره :
BF637
دیویی :
158/1‬‬
کتابشناسی ملی :
6233709
شابک :
978-964-233278-6‬‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه 9 قانون موفقیت‬