کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب جلد هشتم (pdf و چاپی)

قصه های چهارده معصوم(ع)

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 36,000
خرید چاپی
125,000
10%
ت 112,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟


قصه های چهارده معصوم(ع)؛ کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب جلد هشتم، نوشته ی مهدی آذریزدی می باشد و توسط انتشارات امیر کبیر به چاپ رسیده و روانه بازار کتاب شده است.

معرفی قصه های چهارده معصوم مهدی آذر یزدی

قصه های چهارده معصوم مهدی آذر یزدی، شامل داستان های کوتاه از چهارده معصوم علیهم السلام می باشد که از ده ها کتب مختلفی جمع آوری شده است.

خلاصه جلد هشتم قصه های خوب برای بچه های خوب

نویسنده تمام سعی اش را کرده است برای قصه های جلد هشتم، کمترین تغییر را در داستان ایجاد کند تا به روایی بودن داستان ها خدشه ای وارد نکند. همان طور که از عنوان کتاب بر می آید شامل ۱۴ داستان از زندگی ائمه می باشد.

متن کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب

همان طور که از عنوان کتاب پیداست، متن کتاب شامل قصه هایی مرتبط با عنوان هر کتاب از مجموعه می باشد.

یک داستان از کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب

زندگی روزانه در خانه علی علیه السلام خیلی ساده بود. دو همسر جوان در همهٔ کارها رضای خدا و پیامبر را راهنمای خود می دانستند و با راهنمایی‌های پیامبر، کارهای خارج از خانه را حضرت علی علیه السلام و کارهای داخل خانه را حضرت زهرا سلام الله بر عهده داشتند. تنها در روزهایی که حضرت در جبهه یا در سفر بود خود پیامبر یا یکی از نزدیکان به حضرت زهرا سلام الله کمک می‌کردند. کارهای خانه چندان آسان نبود زیرا در آن ایام حتی آرد کردن جو و گندم با آسیاب دستی در خانه صورت می گرفت. برای پیغمبر آسان بود که از میان زنانی که در آن خانه ها کار می کردند خدمتکاری برای حضرت زهرا سلام الله در نظر بگیرند.
اما بیشتر مسلمانان در فقر و قناعت به سر می‌بردند و خاندان پیغمبر طوری زندگی می‌کردند که فقیرترین افراد با دیدن وضع زندگیشان آرامش داشته باشند. حضرت رسول صلی الله علیه و آله، مرتب به دیدار دخترس می‌آمد. گاهی اتفاق می افتاد که آثار خستگی از کار را در چهره فاطمه سلام الله می خواند و خود به او کمک می‌کرد. تا پیش از تولد حسنین علیه السلام، حضرت زهرا هرگز خدمتکار نخواست. اگر نزدیکان هم در این باره اشاره می‌کردند پیغمبر می‌فرمود: دیگر مسلمانان گرفتار ترند‌. یک بار هم... .
ادامه داستان را در جلد هشتم مجموعه بخوانید.

دانلود کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب چهارده معصوم

نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب عرضه شده است و می‌توانید آن را در نرم افزار فراکتاب دانلود نمایید.

نقد کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب

مهدی آذریزدی معتقد است، ادبیات مخصوص کودکان باید پر از درس‌های اخلاقی باشد و از آنجا که کتاب‌های کهن مختلف که پر از درس‌های اخلاقی بودند را انتخاب و از بین آن‌ها بهترین داستان‌ها را بازنویسی کرد ولی با یک تفاوت اساسی و بنیادی؛ و آن، این که در این کتاب کودک دیگر از آن کلمات و لغات درشت و ناملموس خبری نیست و آن داستان های زیبا و پر تکلف کهن، امروزه با ادبیاتی زیبا و روان در اختیار کودکان قرار گرفته است.

دانلود رایگان کتاب قصه های چهارده معصوم

پی دی اف کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب رایگان در فراکتاب منتشر نشده است. دانلود رایگان کتاب قصه های چهارده معصوم باعث تضییع حق صاحبان اثر خواهد شد.

کتاب صوتی قصه های خوب برای بچه های خوب

کتاب صوتی مجموعه ی قصه های خوب برای بچه های خوب در فراکتاب موجود نمی باشد. برای خرید نسخه چاپی آن می توانید از طریق سایت یا نرم افزار فراکتاب اقدام نمایید.

دانلود کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب جلد ۸

برای کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب ۸، در نسخه الکترونیک در دسترس شماست و می‌توانید آن را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و یا به صورت آنلاین مطالعه نمایید.

خرید کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب جلد هشتم

در فراکتاب تخفیف کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب به صورت ویژه در نظر گرفته شده است و در اختیار شماست. خرید کتاب های مهدی آذر یزدی در فراکتاب با تخفیف ویژه در دسترس شماست.

خرید کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب جلد هشتم

در جدول زیر مشخصات کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب جلد هشت قصه هایی از چهارده معصوم را ملاحظه بفرمایید.

مشخصات
ناشر: امیر کبیر
نویسنده: مهدی آذریزدی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 176
موضوع: داستان کودک و نوجوان
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
176
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
3136079
شابک :
9789643001728
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه قصه های خوب برای بچه های خوب جلد 8