امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,500
نظر شما چیست؟

داستان های قرآن و پیامبران

اثر علامه قطب الدین راوندی با ترجمه لطیف راشدی منتشر شده است. قرآن سرشار از قصه های واقعی پندآموز و عبرت انگیز برای مومنان و کافران است. هم مومنان را تشویق به استحکام ایمان می کند و هم به غیرمومنان هشدار می دهد که زمانه همیشه بر وفق مرادشان نخواهد بود تا هر چه دوست دارند انجام دهند. دنیا تنها همین دنیای مادی نیست و حسابرسی دیر یا زود از راه می رسد.

در قصّه های قرآن، به شیوه ای کاملاً تجسّمی و عینی، مؤمنان و کافران جلوه های رحمت و انتقام پروردگار را لمس می کنند. صحنه های امیدبخش زندگی و پیروزی مؤمنان در کنار مناظر هلاک و آوارگی و زبونی کافران، همچون سمفونی باشکوهی جلوه می کند که ساعتی مخاطب را در خویش فرو می برد و گوشهٔ جانش را گاه از امید و گاه از بیم لبریز می سازد.

در این کتاب ابتدا با سنت الهی در بیان قصه های قرآنی آشنا می شوید و سپس وارد دنیای شگفت و پر از درس قصه های قرآنی می شوید و از زبان معصومین پاسخ سوالات خود درباره این قصه ها و چند و چون آن ها را می خوانید. باب اول: قصهٔ حضرت آدم (ع) باب دوم: قصه هایی از حضرت ادریس و حضرت نوح (ع) باب سوم: قصه هایی از حضرت هود و حضرت صالح (ع) باب چهارم: قصهٔ حضرت ابراهیم خلیل (ع) باب پنجم: قصه هایی از حضرت لوط و ذی القرنین (ع) باب ششم: قصه هایی از حضرت یعقوب و حضرت یوسف (ع) باب هفتم: قصه هایی از حضرت ایوب و حضرت شعیب (ع) باب هشتم: قصه هایی از حضرت موسی بن عمران (ع) باب نهم: داستان هایی دربارهٔ بنی اسرائیل باب دهم: داستان هایی از حضرت اسماعیل و لقمان حکیم باب یازدهم: داستان هایی از حضرت داود (ع) باب دوازدهم: قصه هایی از حضرت سلیمان (ع) باب سیزدهم: داستان هایی از ذی الکفل و عمران (ع) باب چهاردهم: داستان هایی از حضرت زکریا و حضرت یحیی (ع) باب پانزدهم: داستان هایی از حضرت ارمیا و حضرت دانیال (ع) باب شانزدهم: داستان هایی از حضرت جرجیس و حضرت عزیر و حزقیل (ع) باب هفدهم: داستان هایی از حضرت شعیا و اصحاب اخدود و حضرت الیاس و الیسع و حضرت یونس و اصحاب کهف و اصحاب رقیم (ع) باب هجدهم: داستان هایی از حضرت عیسی (ع) باب نوزدهم: داستان هایی از معجزات پیغمبر اسلام حضرت محمد (ص) و جنگ های آن حضرت و... باب بیستم: داستان هایی از زندگی حضرت محمد (ص)

صفحات کتاب :
434
کنگره :
‏‫‬‭BP88‏‫‬‭‏‫‬‭/ق62ق6 1396
دیویی :
‏‫‬‭297/156
کتابشناسی ملی :
5039122
شابک :
978-964-202-397-4
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه داستان های قرآن و پیامبران