کتاب روایت نامه pdf

فرهنگ الفبایی روایت های امام خامنه ای (حفظه الله) از دفاع مقدس

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب روایت نامه

کتاب روایت نامه جمع آوری روح الله ولی ابرقویی فرهنگ الفبایی روایت های امام خامنه ای (حفظه الله) از دفاع مقدس است که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

کتاب روایت نامه شامل صدها موضوع متفاوت و مناسب با فضای دفاع مقدس است که رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای (حفظه الله تعالی) پیرامون آن ها به تفصیل و یا اجمال صحبت کرده اند. تلاش شده این موضوعات به شکل الفبایی در اختیار خوانندگان و روایت گران دفاع مقدس قرار گیرد. یقیناً هر کدام از این موضوعات قابلیت دارد که به عنوان سوژه های سخن برای مبلغین و راویان عرصه دفاع مقدس قرار بگیرد. کتاب روایت نامه از نرم افزار حدیث ولایت استخراج شده که مربوط به سخنان و مکتوبات امام خامنه ای تا پایان سال ۱۳۹۲ است.

گزیده کتاب روایت نامه

من مشتاقم که جوان ‏های ما قصه‏ جنگ تحمیلی هشت‏ ساله را بدانند که چه بود. این را بارها گفته‏ ایم؛ افراد هم گفته‏ اند و تشریح کرده ‏اند؛ اما یک نگاه کلان به این هشت سال، با اطلاع از جزئیاتی که وجود داشته است، خیلی برای برنامه ‏ریزی آینده جوان در روزگار ما مهم است. خوشبختانه کتاب های خوبی هم نوشته شده است. من بااینکه وقت زیادی ندارم، بسیاری از کتاب هائی را که در باب مسائل دفاع مقدس هست، نگاه می‏ کنم؛ برای خود من مفید است. این کتاب‌ها را بخوانید، بدانید، ببینید؛ شرح حال این جوان‏ های برجسته را بشناسید. تعدادی از این جوان‏ های برجسته میدان جنگ، همان کسانی بودند که در روز سیزده آبان، آن حماسه‏ بزرگ را آفریدند، بعد هم رفتند توی میدان جنگ. بسیاری از آن ‏ها امروز جزو چهره‏ های ماندگارِ واقعیِ تاریخ ما هستند. احساس مسئولیت، این است.


صفحات کتاب :
384
کنگره :
‏‫DSR1692‭‬ ‭/ج884‭ر9 1395‬
دیویی :
‏‫‬‮‭955/0844‬
کتابشناسی ملی :
4269555
شابک :
978-600-8200-29-1
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه روایت نامه