نظر شما چیست؟
نکته آزمون نظام مهندسی نقشه برداری نوشته عبدالحسین حاجی زاده و دیگران، کتابی برای آمادگی داوطلبین آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری است.

آزمون نظام مهندسی نقشه برداری یکی از آزمون های مهم و مهندسی در کشور است که هر ساله داوطلبان زیادی در آن شرکت می کنند. اهمیت این آزمون از آن جهت است که مهندسان و کارشناسان بعد از قبولی این دوره و گذراندن دوره های تکمیلی و اخذ مجوزهای لازم، می توانند در گرایش های مختلف رشته نقشه برداری در فاز اجرایی مشغول به کار شوند که علاوه بر ارائه تخصص ها و مشاوره های خود به افراد، در کنار آن می توانند بعد از دریافت پروانه کار، کسب درآمد نمایند.

با توجه به اشباع بازار در رشته های مختلف و افزایش فارغ التحصیلان دانشگاه ها و آماری بالای بیکاری حتی در بین مهندسان و فارغ التحصیلان رشته های فنی مهندسی، آزمون نظام مهندسی برای مهندسان حایز اهمیت است. از طرفی دیگر با توجه به کمبود منابع و کتاب های مرتبط و نیز هزینه بسیار بالای کلاس های آموزشی و تقویتی، مولفان کتاب حاضر سعی نمودند مجموعه ای کامل و جامع از سرفصل های مورد نیاز آزمون نظام مهندسی نقشه برداری را فراهم نمایند که تا حدودی بتوانند از رنج مادی خرید بسته های مکاتبه ای و کلاس های تقویتی داوطلبان بکاهند.

در همین راستا موسسه آموزشی ورنال به عنوان اولین و تنهاترین موسسه متولی جامعه نقشه برداری، این اثر را با همکاری نشر ماهواره به صورت ایبوک (کتاب الکترونیکی) با هزینه حداقل در بین داوطلبان توزیع کرده است.
صفحات کتاب :
526
کنگره :
‏‫‬‬‮‭TA537‏
دیویی :
‏‫‬‬‮‭‬‭526/9
کتابشناسی ملی :
6246886
شابک :
‏‫‬‬‮‭978-622-266009-3
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه 1100 نکته آزمون نظام مهندسی