کتاب ماه در آینه pdf

نگاهی به سیره و سلوک فردی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ماه در آینه

کتاب ماه در آینه نگاهی گذرا به سیره و سلوک فردی و اجتماعی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای است که به وجوه مختلف و گوناگون از سبک زندگی، شخصیت، مدیریت مقتدرانه، خاطرات جذاب، اشعار سروده شده توسط ایشان پرداخته است. دراین کتاب مخاطب از تولد، تحصیل، زمان انقلاب و دوران مبارزه، دفاع مقدس و حال حاضر ایشان مطلع می شود.

کتاب ماه در آینه بیان کننده شخصیت ایشان در کلام حضرت امام(ره) و بزرگان دین، همچنین شخصیت ها، فرهیختگان، مبارزین و سیاستمداران دنیا است. این کتاب پیش از این با عنوان «امتداد امام» و بصورت ضمیمه ماهنامه امتداد منتشر و باتیراژ بالایی توزیع گردید که با ویراست و اضافات جدید و بصورت کتاب منتشر شده است.

گزیده کتاب ماه در آینه

روزی آقا به بیت حضرت آیت‌الله العظمی بهاءالدینی می‌روند. آقای بهاءالدینی می‌فرمایند: «خورشید لحظه‌ای تابید و رفت.» زمانی برای امضای قائم‌مقامی رهبری خدمت آیت‌الله بهاءالدینی می‌رسند، ایشان امضا نمی‌کنند. هرچه از فرستادگان آقای منتظری اصرار، از ایشان انکار، تا آنجا که خود آقای منتظری خدمت ایشان می‌رسد و تمام کتاب‌هایی را که دربارۀ ولایت فقیه نوشته است، جلوی روی وی می‌چیند.

 آیت‌الله بهاء‌الدینی تمام کتاب‌ها را جمع می‌کنند و می‌گویند: «ولایت فقیه نوشتنی نیست، فهمیدنی است.» بعد که از ایشان می‌پرسند «آقا چرا ایشان را تأیید نکردید، مگر کس دیگری هم می‌تواند؟» می‌فرمایند: «نظر ما سیدعلی خامنه‌ای است.» آقای بهاء الدینی فرموده است: «هیچ‌کس حاج‌آقا روح‌الله نمی‌شود، ولی آقاسیدعلی خامنه‌ای حقیقت ولایت فقیه هستند و رهبر.

 از همه به امام نزدیک‌تر است. کسی که به او امیدواریم، آقای خامنه‌ای است. شما از ما قبول نمی‌کنید، ولی این دید ماست. نزد ما محرز است که آقای سیدعلی خامنه‌ای رهبر آینده هستند.»

صفحات کتاب :
272
کنگره :
DSR1693‏‫‬‮‭/م54م2 1397
دیویی :
955/0844092
کتابشناسی ملی :
4448985
شابک :
978-600-820-011-6‬‭
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه ماه در آینه