کتاب توقف ممنوع 2 (چاپی و pdf)

سبک زندگی جوان و نوجوان ایرانی از منظر مقام معظم رهبری(مدظله)

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
100,000
30%
ت 70,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب توقف ممنوع (جلد دوم)

کتاب توقف ممنوع گزیده ای از نصایح امام خامنه ای برای جوانان و مسائل اعتقادی، اخلاقی، حقوق اصناف، ازدواج، همسرداری، فرزندان (سبک زندگی) مطابق با منویات مرجع عالی قدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و کتاب اخلاق کاربردی، نوشته آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی عضو محترم خبرگان رهبری، نگارش شده و تلاش گردیده به مسائل فردی و اجتماعی که مورد ابتلای روزمره جوانان است، تهیه و تنظیم شود و به صورت منظم و دسته بندی در اختیار جوانان عزیز مشتاق به معارف و آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) قرار گیرد.

در کتاب توقف ممنوع (جلد دوم) در سه فصل مجزا به ارائه بیانات ایشان پرداخته شده است. فصل اول شامل نصیحت های مقام معظم رهبری به نوجوان و جوان ایرانی است. فصل دوم شامل اهمیت همسرداری اسلامی و مسائل اعتقادی و اخلاقی در این زمینه است. و فصل سوم شامل نامه های ایشان به جوانان غرب است.

قطعاً آن چه نگاشته شده همه ظرافت های کلام معظم له را نداشته است و در عمق کلام ایشان مفاهیم و اندیشه هایی بیش از این مکتوب است ولی تمام سعی این بوده است که بدون کمترین دخل و تصرفی آن چه پیرامون این مباحث بیان شده است، گردآوری و با یک سیر منطقی تبدیل به یک مدل مفهومی شود.

گزیده کتاب توقف ممنوع (جلد دوم)

توصیه‌ام به جوان‌ها این است: شما، همان‌قدری که برای علم کار می‌کنید، برای دل و معنویت خودتان هم کار کنید. میدان معنویت به روی شما باز است. علم و معنویت با هم هیچ منافاتی ندارند. ...کار کردن در یک کارگاه علمی، کارگاه آموزشی، مرکز تحقیقات، فلان کلاس درس و فلان دانشگاه، هیچ منافاتی با این ندارد که انسان نمازش را اول‌وقت، با توجه و با احساس حضور در مقابل خداوند به جا آورد. این، دل شما را شستشو می‌دهد.

شماها جوانید و دل‌های شما نورانی است. ...این خطاب به همۀ جوان‌هاست و بخصوص جوان‌هایی که دارند در کار علم حرکت می‌کنند. و خوشبختانه امروز به میزان زیادی همین هم هست (در دیدار با نخبگان جوان، مورخ 25شهریور1385).

کنگره :
‏‫‬‭DSR1690‏‫‬‮‭‏‫‭/ش983ت9 1396
دیویی :
‏‫‬‮‭955/0844
کتابشناسی ملی :
4825717
شابک :
978-600-8857-02-0
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
188

کتاب های مشابه توقف ممنوع 2