امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ب مثل بابا ع مثل عشق

کتاب ب مثل بابا ع مثل عشق نوشته فرانک انصاری توسط انتشارات صریر منتشر شده است. سولماز که در زمان جنگ تحمیلی پدرش مفقودالاثر شده حالا همسرش هم با خبر رفتنش به سوریه برای جنگیدن با داعش، او را آشفته کرده است. او معلم یک مدرسه است و چند روزی است که فهمیده باردار هم هست. سعید همسر سولماز درست پس از فهمیدن خبر بارداری همسرش، خبر رفتن خودش به سوریه را به او می دهد ...

گزیده کتاب ب مثل بابا ع مثل عشق

شازده کوچولو به گ لها گفت: شما ها قشنگید. ولی آدم نم یتواند برای شما بمیرد. البته به چشم یک رهگذر عادی گل من شبیه شماست. اما او به تنهایی بیشتر از همه برایم با اهمیت است. چون او را آب داده ام. او را زیر حباب گذاشته ام. فقط برای او پناهگاه ساخته ام. حشره هایی را که مزاحم اش بوده اندکشته ام جون فقط به غرولندها و خودستایی های او گوش داده ام و گاهی هم به سکوتش. چون فقط او گل سرخ من است... »

تا چشم باز کردم، نگاهم به قاب عکس عروسی مان افتاد. سعید یک شاخه گل گرفته بود به سمتم و من می خندیدم. رویم را برگرداندم. حرف های دیشبش توی گوشم زنگ می زد. دست کشیدم روی شکمم. چیزی درونم تکان خورد و دوباره حالم را به هم زد. انگار که او هم متوجه حرف هایم می شد. دویدم توی دستشویی و به صورتم آب زدم. باید بغضی را که توی گلوم گیر کرده یه جا خالی می کردم. تصمیم گرفتم بروم بهشت زهرا.

صفحات کتاب :
108
کنگره :
‏‫‭PIR8334
دیویی :
‏‫‬‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
6110160
شابک :
‭978-622-6919-45-6‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه ب مثل بابا ع مثل عشق