کتاب آموزگاران شهادت pdf

خاطرات شهدای فرهنگی جنوب شرق استان تهران

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,600
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آموزگاران شهادت

کتاب آموزگاران شهادت شامل خاطرات شهدای فرهنگی جنوب شرق استان تهران توسط انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به زیور طبع آراسته و منتشر شده است. رضا عبدالهی صابر در کتاب آموزگاران شهادت، خاطرات شهیدان فرهنگی منطقه جنوب شرق تهران که در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه به جنگ دشمن رفتند را به رشته‌ی تحریر در آورده است.

بیشتر این شهیدان معلمانی بودند که هنگام حمله عراق به ایران، به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و جان خود را در راه دفاع از وطن فدا کردند. این کتاب به تمام کسانی که علاقمند ادبیات پایداری و دفاع مقدس هستند، پیشنهاد می‌شود

گزیده کتاب آموزگاران شهادت

شش ماهه بود که پدرش فوت شد و مظفر که فرزند سوم بود از نعمت داشتن پدر محروم ماند. تربیت خوب مادر و علاقه و اشتیاق او به مسائل دینی و ارتباط قلبی اش با خدا باعث شد از همان دوران بچگی به نماز و قرآن روی بیاورد.

دانشگاه تربیت معلم درس می خواند درسش را که تمام کرد در مدرسه مشغول به تدریس شد. هم درس علمی و هم درس های اخلاقی، به شاگردان بی بضاعت کمک می کرد. مظفر چند بار مجروح شد. سه بار هم به خاطر مجروحیت های سخت در بیمارستان بستری شد. مخصوصاً از مجروحیت پایش خیلی زجر می کشید.

صفحات کتاب :
162
کنگره :
DSR1625‏‫‬‭/ع2آ8 1397
دیویی :
955/08430922
کتابشناسی ملی :
3604468
شابک :
‭978-600-331-447-4‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه آموزگاران شهادت