امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟

کتاب خط خطو به قلم و تصویرگری کلر ژوبرت در قالب قصه و داستان دوست خوب پیدا کردن را به کودکان آموزش می دهد. این کتاب توسط انتشارات سروش منتشر شده است. 

معرفی کتاب خط خطو

ننه لاک پشت با کامواهای رنگی که داشت شروع به بافتن کلاه رنگی رنگی براخودش شد. وقتی که بافتن کلاه تمام ده اسم را گذاشت خط خطو، ولی دید متاسفانه برایش بزرگ است برای همین خط خطو رفت توی باغچه تا برای خودش دوست خوبی پیدا کند و در بین راه با حیوانات مختلفی روبرو می شود مثل مارمولک، حلزون، خرگوش و .... به نظر شما دوست خوب خط خطو چه کسی می تواند باشد؟
نویسنده این داستان را به زبان بسیار ساده و کودکانه دنیای تخیلی یک کلاه به تصویر می کشد و به کودکان می آموزد که برای یافتن دوست خوب چه اهدافی را پیش روی داشته باشند. همچنین هماهنگی تصاویر کتاب با سیر قصه باعث شده که کودکان از لحاظ بصری هم بتوانند با داستان همذات پنداری نزدیکی داشته و درک بهتری از محتوای داستان در ذهنشان نقش ببندد.

برشی از متن کتاب خط خطو

بچه خرگوش با ناراحتی گفت: «لطفا اگر کمی صبر کنی ...» و چشم هایش پر از اشک شد.
کلاه کوچولو کمی نزدیک تر آمد و پرسید: «اگر خط خطوی تو باشم، با من چه کار می کنی؟»
بچه خرگوش اشک هایش را پاک کرد و گفت: «می گذارمت توی جیبم که همیشه با من باشی. شب بغلت می کنم که نترسم. یک عالم راز هم دارم که به تو بگویم...»
کلاه کوچولو روی زانوی بچه خرگوش پرید. آن ِ وقت ته باغچه، ننه لاک پشته را دید که برایش دست تکان می داد. باغچه پر از کرم شب تاب شده بود. کلاه کوچولو خندید. توی بغل بچه خرگوش، خودش را خوب جا داد و چشم هایش را بست.
بچه خرگوش آهسته گفت: «شب به خیر، خط خطو!»

خرید کتابهای کلر ژوبرت

در فراکتاب خرید کتاب خط خطو کلر ژوبرت و سایر کتاب‌های ایشان را با تخفیف انجام دهید.

دانلود کتاب خط خطو

نسخه الکترونیکی کتاب خط خطو را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب خریداری و دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

دانلود کتاب خط خطو

صفحات کتاب :
20
دیویی :
‭‮دا‬130‬‭ژ59خ 1393‬
کتابشناسی ملی :
3656550
شابک :
978-964-12-0815-0
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه خط خطو