نظر شما چیست؟

کتاب آرزوی زنبورک با درون مایه ی دینی و مفهومی با نویسندگی و تصویر گری کلر ژبرت توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

معرفی کتاب آرزوی زنبورک

برای جای گذاری و آموزش مفاهیم دینی و اخلاقی برای کودکان قالب داستان و قصه یکی از بهترین گزینه هاست. خانم کلر ژوبرت با دغدغه و توانایی که دارند، توانسته ای به خوبی به این مهم بپردازند.
خانم ژوبرت که یک مسلمان فرانسوی الاصل است چندین سال است که در حوزه کودک و نوجوان قلم می زند و و همه او را می شناسند. یکی دیگر از نوشته های وی کتاب آروز رنبورک است. وی در کتاب آروزی زنبورک با زبانی کودکان و دخیل کردن حیوانات، یک داستان تخیلی را رقم می زند و در اثنای داستان به چند مطلب اخلاقی و دینی را به طور غیرمستقیم بیان می کند. مسائلی چون مسئولیت پذیری، ارزشمندی کارها، ماه رمضان و ...

خلاصه کتاب آرزوی زنبورک

زنبورک که قهرمان داستان کتاب آرزوی زنبورک است، فکر می کند کارهایی که انجام می دهد، خیلی کوچک و بی ارزش است. برای همین شبی با خدا شروع به درد و دل می کند که می دانم کوچکم، ولی کاش می توانستم کاری بزرگ انجام دهم. همان شب فرشته ای به او کاری به ظاهر ساده می سپارد که بعد از انجام آن دل زنبورک سرشار از شادی می شود و پی می برد که هر کاری هرچند به ظاهر کوچک، در جایگاه خودش بزرگ و ارزشمند است.

برشی از متن داستان آرزوی زنبورک

زنبورک از حرف های فرشته خیلی ناراحت شد و جوابش را نداد، بدون خداحافظی از روی دستش پرید و روی درخت جلوی پنجره نشست. توی نور پنجره به گربه خوب نگاه کرد. پوزخندی زد و گفت: «چه گربه ی بی ریختی؟» 
شب کم کم گذشت، ولی زنبورک بیدار ماند. با شنیدن صدای خروس از جایش پرید. به پنجره نزدیک شد و آن قدر ویز ویز کنان دور سر گربه چرخید که بیدارش کرد. 
زنبورک با صدای باز شدن پنجره از خواب پرید. صبح شده بود و یه دختر بچه پشت پنجره بود. دخترک با مهربانی از گربه پرسید: «تو قناری من را ترساندی؟» 
گربه خمیازی کشید و گفت: «تقصیر من نبود. یک زنبور آمد و توی گوشم ویز و ویز کرد. من هم خواستم بزنمش، ولی دمم خورد به شیشه.»
دخترک سرش را از پنجره بیرون آورد، این طرف و آن طرف را نگاه کرد ولی زنبورک را ندید. با صدای بلند گفت: «آهای زنبور کوچولو ازت ممنونم. چون خیلی دوست دارم سر سفره سحری بنشینم و روزه کله گنجشکی بگیرم.» روی درخت جلوی پنجره زنبورک دلش پر از شادی شد.

داستان ها کلر ژوبرت 

کلر ژوبرت کتاب ها و داستان های زیادی را منتشر کرده است، من جمله می توان به کتاب های زیر اشاره کرد:
کتاب مسافران شب برفی، کتاب به همین سادگی کلر ژوبرت، کتاب لماذا لماذا یا چرا؟ چرا؟ چرا؟ و...

خرید کتابهای کلر ژوبرت

در فراکتاب خرید کتاب آرزوی زنبورک کلر ژوبرت و سایر کتاب‌های ایشان را با تخفیف انجام دهید.

خرید کتاب آرزوی زنبورک

نسخه چاپی کتاب آرزوی زنبورک را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کرده و از خواندن آن لذت ببرید.

خرید کتاب آرزوی زنبورک

صفحات کتاب :
24
دیویی :
دا130ژ59آ 1394
کتابشناسی ملی :
4036134
شابک :
‭978-964-476-373-1‬‬
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه آرزوی زنبورک