امتیاز
5 / 3.8
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 28,200
خرید چاپی
47,000
10%
ت 42,300

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

بازگشت، کاری از انتشارات شهید ابراهیم هادی است. بازگشت به روایت تجربه‌های برگشتن از مرگ و مشاهده‌ی اتفاقات پس از آن می‌پردازد. در این اثر، 20 روایت کوتاه از تجربه‌های واقعی بازگشت از مرگ و زندگی مجدد از افراد مختلف روایت شده و خواننده با این روایت‌ها همراه می‌شود. در این متن می خوانید:

متن کتاب بازگشت

موضوع کتاب بازگشت

جملات کتاب بازگشت

خرید و دانلود کتاب بازگشت

متن کتاب بازگشت

کتاب بازگشت، از انواع کتاب هایی است که به چالش درباره اتفاقات بعد از مرگ پرداخته است. متن این کتاب راجع به مرگ و حوادث بعد از آن می باشد که در آن به حکایت های محدودی اشاره کرده است. خواندن کتاب بازگشت، تجربه متفاوتی ازدنیای ناشناخته بعد از مرگ برای ما رقم میزند. حال فرض کنید، سوالاتی از دنیای ناشناخته ای که در ذهن همه ما وجود دارد، پاسخ های واقعی داشته باشد. 
از آنجایی که سوالات بعد از مرگ به نوعی برای همه پیش می آید و افراد به دنبال اطلاعات بیشتری در رابطه با آن هستند، کتاب بازگشت به نوعی در این باره به سوالات شما پاسخ داده است. این کتاب به تجربه بازگشت از مرگ و زندگی مجدد می پردازد که در آن روایت هایی از داستان های واقعی شرح داده شده است. جهت مطالعه متن کتاب بازگشت، می توانید نسخه pdf و چاپی این کتاب را با تخفیف ویژه از فراکتاب تهیه نمایید.

موضوع کتاب بازگشت

در واقع موضوع کتاب بازگشت، به پیام های از تجربه های نزدیک به مرگ اختصاص پیدا می کند که برخی از آن ها در اسلام در موضوع معاد شرح داده شده اند. 
در واقع موضوع این کتاب به یکی از رزمندگان دفاع مقدس اختصاص داده می شود که در اثر جراحت هایی که بر روی بدنش در اثر اصابت ترکش و گلوله ایجاد شده، راهی بیمارستان شده و با اتفاقاتی بعد از مرگ روبرو می شود. او بعد از مدت کوتاه در اثر جراحت گلوله و در بیمارستان، با عالم برزخ روبرو می شود.

دانلود رایگان pdf کتاب بازگشت انتشارات شهید ابراهیم هادی

دانلود رایگان کتاب بازگشت ابراهیم هادی در فراکتاب وجود ندارد. جهت دانلود این کتاب، می بایست حق ناشر محترم آن رعایت شود. شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک، نسخه کتاب بازگشت pdf را در فراکتاب خریداری و دانلود نموده، سپس در نرم افزار کتابخوان اندرویدی فراکتاب آن را مطالعه نمایید. دانلود کتاب بازگشت pdf رایگان باعث تضییع حق نویسنده و ناشر خواهد شد.

کتاب صوتی بازگشت ابراهیم هادی

دانلود کتاب بازگشت از مرگ صوتی در فراکتاب عرضه نشده است.

جملات کتاب بازگشت

برخی از جملات برگزیده و بریده ای از کتاب بازگشت در ادامه مطلب آورده شده است:
گفت: ((زمانی برزخ شما شروع می شود که پایت را این ور خط قرار دهی. بهشت را می توانستم از دور ببینم. به آن سوی خط رفتم و شروع به دویدن کردم. اما نتوانستم به راهم ادامه دهم. کنار یک پیرمردی قرار گرفتم که نحیف و فرسوده بود. به من گفتند: ((شما نمی توانی بروی و این پیرمند همراهتان خواهد بود.))
گفتم: ((این پیرمرد قادر به راه رفتن نیست، چرا که در حال مردن است.))
لبخندی زد و گفت: ((این پیرمرد اعمال صالحی است که انجام داده ای، پس از تو جدا نمی شود.))
تو سر خودم زدم و گفتم: ((پس کی بود میگفت دلت اگر پاک باشه... نماز چیه.. ثواب چیه....
•    انسان هر چه مقدار هم به عمل بپردازد و به آن ها مغرور نشود، و همیشه به فضل الهی امیدوار باشد.
•    بهتر است هر چه سریع تر خودتان را به کمالات روحی برسانید، نفس را پاک کرده و هر زشتی و عملی را که خدا دوست ندارد، از خود دور کنید.
•    امام صادق (ع) در مورد حق الناس گفته است: ((اگر در آن حدی که مردم به نجسی و پاکی حساسیت دارند، به حق الناس اهمیت می دادند، مشکلات آن ها نیز کم می شد.))

دانلود کتاب بازگشت

پی دی اف کتاب بازگشت و چاپی با تخفیف ویژه در سایت فراکتاب قابل خریداری می باشد.

دانلود کتاب بازگشت مشخصات کتاب بازگشت را در جدول ذیل ملاحظه بفرمایید.

مشخصات کتاب بازگشت
نشر: ابراهیم هادی
نویسنده: گروه نویسندگان
تعداد صفحه: 168
موضوع: تجارب نزدیک به مرگ
قالب: pdf اختصاصی و چاپی با تخفیف ویژه

 

سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
168
کنگره :
‫BF1045 ‭
دیویی :
133/9013
کتابشناسی ملی :
133/9013
شابک :
978-622-716907-2

کتاب های مشابه بازگشت