کتاب صعود چهل ساله pdf رایگان

مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی بر اساس آمارهای بین المللی

امتیاز
5 / 4.2
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
خرید چاپی
170,000
15%
ت 144,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب صعود چهل ساله به قلم سیدمحمدحسین راجی، سیدمحمدرضا خاتمی(نویسندگان کتاب)، جهت آشنایی بیشتر با دستاوردهای غرور آفرین ملت مسلمان ایران(مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی بر اساس آمارهای بین المللی)، که ثمره تلاش نزدیک به ۷۰ نفر از نخبگان حوزوی و دانشگاهی و مطالعه بیش از ۱۷ هزار ساعت است، از سوی انتشارات آستان قدس رضوی منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

میزان دستیابی جمهوری اسلامی ایران به آرمان هایی از قبیل عدالت، استقلال، معنویت، آزادی، کرامت زن، مردم‌سالاری دینی، گسترش رفاه عمومی و ... را با استفاده از نزدیک ترین و متناسب ترین شاخصه های بین المللی به آرمان های انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است.

کتاب صعود چهل ساله pdf رایگان

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی pdf در لینک ذیل در دسترس شماست. نسخه بروز شده این کتاب با اطلاعات بیشتر در نسخه چاپی کتاب با تخفیف ویژه در اختیار شماست. این کتاب به عنوان منبع آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بخش تاریخ و فرهنگ تمدن انتخاب شده است. دانلود رایگان کتاب تاریخ و فرهنگ تمدن در فراکتاب در دسترس شماست.

درباره کتاب صعود چهل ساله

 نکته استثنایی درباره کتاب صعود چهل ساله این است که ارجاعات آن به معتبرترین منابع بین المللی نظیر داده های اطلاعاتی سازمان ملل، بانک جهانی، سازمان جهانی غذا و کشاورزی، سازمان جهانی سلامت، دفتر برنامه توسعه ملل متحد و مراجع آماری دیگر در جهان مستند شده است.

بر اساس این گزارشات، کتاب در ۳۲۰ صفحه تهیه و تدوین شده و شامل ۹ فصل  (استقلال، گسترش عدالت اجتماعی، گسترش برخورداری های عمومی، عزت و اقتدار، پیشرفت های زیرساختی، پیشرفت صنعتی، پیشرفت در معنویت، کرامت زن، آزادی و مردم سالاری) است که در ادامه توضیح مختصری درباره هرکدام از فصول می‌دهیم. در این کتاب جدول دستاوردهای انقلاب اسلامی برای حوزه های مختلف ترسیم شده است.

مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی pdf

شما می‌توانید دانلود رایگان دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی pdf اثر سیدمحمدحسین راجی، سیدمحمدرضا خاتمی را که به ارائه آمار موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می‌پردازد را از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب انجام دهید.

همینطور می‌توانید برای خرید کتاب صعود چهل ساله چاپی با تخفیف از طریق فروشگاه فراکتاب اقدام کنید.

مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی

 

 

کتاب صعود 40 ساله

کتاب صعود

 

مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران pdf

مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی pdf همان کتاب صعود چهل ساله pdf است که در نرم افزار فراکتاب می‌توانید رایگان دانلود و مطالعه نمایید. صعود چهل ساله pdf به صورت جداگانه و خارج از نرم افزار در دسترس نیست.

فصل های کتاب صعود چهل ساله

* فصل اول: استقلال (از وابستگی دوران پهلوی تا استقلال ایران اسلامی، استقلال در کشورهای دنیا)

* فصل دوم: گسترش عدالت اجتماعی (نابرابری، فقر)

* فصل سوم: گسترش برخورداری های عمومی (امنیت غذایی، آموزش مناسب، بهداشت، دسترسی به آب، دسترسی به برق، دسترسی به سوخت، دسترسی به وسایل ارتباطی، شاخصه توسعه انسانی)

* فصل چهارم: عزت و اقتدار (اقتدار امنیتی، اقتدار نظامی، اقتدار منطقه ای)

* فصل پنجم: پیشرفت های زیرساختی (حوزه حمل و نقل، علم و فناوری)

* فصل ششم: پیشرفت صنعتی (انرژی، صنعت)

*فصل هفتم: پیشرفت در معنویت (معنویت در دوران پهلوی، معنویت در جمهوری اسلامی، تأثیر جمهوری اسلامی بر معنویت دنیا، بحران معنویت در غرب)

* فصل هشتم: کرامت زن (زن در نگاه سران ایران، بررسی وضعیت زنان، کرامت زن در غرب)

* فصل نهم: آزادی و مردم سالاری (آزادی و مردم سالاری، آزادی و مردم سالاری در انقلاب اسلامی، نقد شاخص های آزادی در غرب)

دانلود کتاب صعود چهل ساله

pdf کتاب صعود چهل ساله در نسخه الکترونیک در فراکتاب استفاده شده است و می توانید دانلود کتاب مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران را به رایگان در نرم افزار در اختیار بگیرید.

خلاصه کتاب صعود چهل ساله pdf

کتاب صعود چهل ساله را می‌توانیم به عنوان یک کتاب شاخص و مرجع برای دستاوردهای انقلاب اسلامی در نظر بگیریم. کتابی که نیاز به آن کاملا احساس می شد.

کتابی که کارهای انجام گرفته در انقلاب اسلامی را با کارهای قبل از انقلاب مقایسه کند. در این کتاب مقایسه به خوبی انجام گرفته است. از مهم ترین بخش های این کتاب می توان پرداختن به موضوعات متنوع و کارهای مختلف انقلاب اسلامی دانست.

همینطور استفاده از آمارهای بین المللی از مواردی است که در کنار شاهد آن هستیم. خوانندگان با خواندن این کتاب می توانند به عمق و فعالیت های انقلاب اسلامی کاملا پی ببرند. ویژگی‌های این کتاب به تفکیک در موارد زیر آورده شده است:

۱. پرداختن به کارهای انجام گرفته بعد از انقلاب

۲. معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی

۳. استفاده از آمارهای کاملا دقیق و علمی

۴. استفاده از آمارهای بین المللی برای نشان دادن کارهای انجام گرفته

۵. قیاس دقیق کارهای قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن

۶. شناساندن هر چه بهتر فعالیت های انقلاب اسلامی به مردم و مسؤولان

فایل صوتی کتاب صعود چهل ساله

فایل صوتی کتاب صعود چهل ساله تولید نشده است، شما می توانید نسخه الکترونیک کتاب صعود چهل ساله را به صورت رایگان از سایت فراکتاب دریافت نمایید. همچین خلاصه کتاب صعود چهل ساله صوتی نیز موجود نیست.

بخشی از متن کتاب صعود چهل ساله

قوای نظامی هر کشور ستون اقتدار هر کشور تلقی می شود. شاهان پهلوی با خرید انواع تسلیحات غربی و بویژه آمریکا سعی در تقویت نیروی نظامی ایران داشتند ولی در واقعیت غرب با فروش انواع سلاح های خود با چند برابر قیمت به ایران، سعی در به تاراج بردن ذخایر این ملت را داشتند و از سویی دیگر آن ها ایران را انباری از مهمات کرده بودند و در موارد مختلف بدون اجازه ایران از آن ها استفاده می کردند.

برای نمونه ملکه پهلوی در این باره می گوید: «یک روز محمدرضا که خیلی ناراحت بود به من گفت: مادرجان مرده شور این سلطنت را ببرد که من شاه و فرمانده کل قوا هستم، ولی بدون اطلاع من هواپیماهای ما را برده اند ویتنام؛ آمریکایی ها که از قدیم در ایران نظامی داشتند هر وقت احتیاج پیدا می کردند از پایگاه های ایران و امکانات ایران با صلاحدید خود استفاده می کردند.
حالا بماند که چقدر سوخت مجانی می زدند و اصلا کل بنزین هواپیماها و سوخت کشتی هایشان را از ایران می بردند.»

خرید کتاب صعود چهل ساله

جهت دریافت pdf کتاب صعود چهل ساله نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد. جهت خرید نسخه چاپی این کتاب، می توانید آن را با تخفیف ویژه از فراکتاب خریداری نمایید.

دانلود کتاب صعود چهل ساله

مشخصات کتاب صعود چهل ساله
نشر: به نشر
نویسنده: سید محمد حسین راجی و سید محمدرضا خاتمی
تعداد صفحات: 320 صفحه
رده سنی: بزرگسال
موضوع: دستاوردهای انقلاب اسلامی
قالب انتشار: الکترونیک رایگان و چاپی با تخفیف ویژه
شابک :
978-622-6090-38-4‬‬
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
320
کنگره :
HC475‏‫‭/ر2ص7 1397
دیویی :
330/955
کتابشناسی ملی :
5559964

کتاب های مشابه صعود چهل ساله