امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟
کتاب صوتی قله ها و دره ها اثر اسپنسر جانسون، در قالب داستان به تحلیل مفهوم قله ها و دره های شخصی (قله های موفقیت و دره های زندگی) می پردازد که بسیار راه گشا و آموزنده است. قله ها و دره ها در واقع همان فرازها و فرودهای زندگی و کار همه ی انسان هاست.

برای هر کس در هر کجا طبیعتی است که در زندگی و کار قله و دره وجود داشته باشد. قله ها و دره ها فقط زمانی خوش و سختی نیستند که برایتان پیش می آید. آن ها احساس درونی و پاسختان به پیشامدهای بیرونی نیز هستند.

قله ها و دره ها بهم متصل هستند. اشتباهاتی که امروز در دوران خوش انجام می دهید، دوران سخت فردا را رقم می زند و تدبیری که در دوران خت امروز به خرج می دهید، دوران خوش فردا را رقم می زند. قله لحظاتی است که قدر آنچه را دارید، می دانید. دره لحظاتی است که مشتاق چیزی هستید که از دست داده اید.

همیشه نمی توانید بر حوادث بیرونی مسلط باشید. اما می توانید با آنچه باور دارید و انجام می دهید بر قله ها و دره های شخصی خود مسلط شوید. مسیر خروج از دره زمانی پدیدار می شود که تصمیم می گیرید اوضاع را به شکلی متفاوت بنگرید. دره تان را به قله تغییر خواهید داد،انگاه که خوبی را بیابید و آن را به کار گیرید. خوبی ای که در دوران سخت پنهان است. و این چنین است که کتاب قله ها و دره ها به شما می گوید ناگفته های دوران خوب پنهان را.
شابک :
978-964-328-670-5‬
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
144
کنگره :
‏‫‬‭HF 5386‏‫‬‭/ج2ق8 1389
دیویی :
650/1
کتابشناسی ملی :
‎1‎9‎1‎7‎0‎4‎6

کتاب های مشابه قله ها و دره ها