کتاب به سوی تولید بهتر نرم افزار pdf

نسخه سال 1393: اصول مهندسی نرم افزار

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 11,000
نظر شما چیست؟
هر روز سامانه های رایانه ای و فنّاوری اطلاعات و ارتباطات- به دلیل تأثیر جدی و بدون جایگزینی که در افزایش بهره وری نیروی انسانی و سامانه ها دارند- درصنعت، بهداشت و علوم پزشکی، کشاورزی، امورنظامی، امور اداری و اجتماعی و خلاصه در تمام شئون زندگی، درسطح کلان و ملی و فراتر از آن، تا امور خرد و حتی در زندگی روزمره ی افراد نقش بیشتر، مهم تر و حساس تری را برعهده می گیرند. تا حدی که روش های ایجاد و توسعه، در بسیاری از رشته های تخصصی تحت تأثیر قرار گرفته و متحول شده است. همین نکته انتظارات بیشتری را موجب شده و هر روز سامانه هایی با قابلیت های بیشتر، کارآمدتر و قابلیت اطمینان بیشتر از سوی مدیران اجرایی، متخصصین و حتی مردم عادی طلب می شود.

برای پاسخ گویی به این نیازها و توقعات فزاینده و برای تولید تعداد بیشتری از سامانه های رایانه ای فراگیرتر، قوی تر، قابل اطمینان و در عین حال مقرون به صرفه، وجود نیروهایی که بتوانند به طور سازمان یافته نرم افزار لازم را تولید و نگهداری کنند بسیار ضروری است. هدف کتاب به سوی تولید بهتر نرم افزار کمک به تربیت چنین نیروهایی است.

کتاب به سوی تولید بهتر نرم افزار برای دانشجویان رشته های مختلف رایانه ، و همچنین افراد شاغل به تولید نرم افزار که زمینه ی تحصیلی متفاوتی دارند، نگاشته شده است. درنتیجه به صورت یک خودآموز هم، قابل استفاده است. سعی شده است که مطالب در کمال سادگی، اختصار ، با کمترین رجوع به درس های دیگر، با مثال های ملموس و کاملاً کاربردی ارائه گردد. در نتیجه این کتاب می تواند به راحتی مورد استفاده ی سایر دانشجویان، افراد درگیر تولید سامانه های مکانیزه، علاقه مندان به رایانه و فنّاوری اطلاعات ومدیران قرارگیرد.

در عین حال کتاب به سوی تولید بهتر نرم افزار بیش از 90% مطالب درس مهندسی نرم افزار2، مصوّب وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری را در بردارد. امید که بتواند برای شما هم مفید باشد.
صفحات کتاب :
343
کنگره :
‏‫‬‭QA76/758‏‫‬‭/ص4ب9 1393
دیویی :
‏‫‬‭005/1
کتابشناسی ملی :
3629224
شابک :
978-600-94673-1-0
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه به سوی تولید بهتر نرم افزار