کتاب نانو کتاب شجاع باش، نه بی نقص صوتی

ترس کمتر، شکست بیشتر و زندگی شجاعانه تر

امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟
نانو کتاب شجاع باش، نه بی نقص: ترس کمتر، شکست بیشتر و زندگی شجاعانه تر

نانو کتاب شجاع باش، نه بی نقص، درهای یک دنیای جدید را به روی زنانی می گشاید، که از کودکی برای بی نقص بودن و راضی کردن اطرافیان خود تلاش کرده اند. کمال گرایی همیشه به پیشرفت شما در دنیای مدرن کمک نمی کند، اما شجاعت چرا. زنان، با بهره گیری از قدرت شجاعت، می توانند خود را از زیر یوغ بردگی کمال گرایی برهانند، قدرت شکست را بپذیرند و به رویاهایشان دست پیدا کنند.

رشما سوجانی (Reshma Saujani)، بنیان گذار و مدیرعامل سازمان «دخترانی که برنامه نویسی می کنند»، است؛ یک سازمان غیرانتفاعی که در جهت از بین بردن شکاف جنسیتی در دنیای فناوری فعالیت می کند. از سال ۲۰۱۸ بیش از ۵۰،۰۰۰ زن و دختر در سراسر ایالات متحده به این سازمان پیوسته اند. سوجانی پس از ارائه یک تِدتاک درباره قدرت شجاعت در سال ۲۰۱۶ به شهرت دست یافت، این گفتگو بیش از سه میلیون بیننده داشت.

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب ها برایتان باز می کند. نانوکتاب ها خلاصه ای ۳۶۰ درجه ای از کتاب ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می دهند. با نانوکتاب ها همیشه خلاصه ای کوتاه و مفید از کتاب های مورد علاقه تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب ها شما را با کتاب های جدید آشنا می کنند.

کتاب های مشابه نانو کتاب شجاع باش، نه بی نقص