کتاب چگونه اولین دارائی واقعی خود را بخرید pdf

بسیاری هستند که هنوز فرق بدهی و دارائی را نمی دانند

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چگونه اولین دارائی واقعی خود را بخرید

کتاب چگونه اولین دارائی واقعی خود را بخرید، حول وحوش توصیه های اساسی پدرپولدار در مورد سرمایه گذاری موفق تدوین گردیده است. توصیه هایی مثل سرمایه گذاری روی چیزهایی که همزمان دارای جریان نقدی ماهیانه و سود سرمایه ای هستند. اکثر مردم از من می خواهند که سرمایه گذاری های بدون دردسر و مشکل را به آنها معرفی کنم. هدف اصلی من در این کتاب، معرفی بهترین استراتژی ها برای سرمایه گذاری مطمئن در املاک و مستغلات است.

ما قرار است در کتاب چگونه اولین دارائی واقعی خود را بخرید، دارایی های واقعی را بشناسیم و آنها را بخریم؛ دارایی واقعی دارایی است که جریان نقدی ماهیانه و سود سرمایه ای همزمان است. بعلاوه قرار است در این کتاب با دیگر فاکتورهای مهم در سرمایه گذاری آشنا شویم. شما باید تفاوت بین یک سرمایه گذار و احتکارکننده ی پول را درک کنید. سرمایه گذاری واقعی هدفش کسب جریان نقدی و درآمد غیرفعال است در حالیکه یک احتکار کننده پول و سرمایه به امید افزایش قیمت در آینده سرمایه گذاری می کند.

به دنبال املاک نزدیک محل زندگی تان باشید

اگر فردی مبتدی هستید، بهتر است برای خرید ملک به دنبال املاکی باشید که در اطراف محل زندگی تان است؛ جایی که بخوبی آنجا را می شناسید، همیشه به آن منطقه رفت وآمد دارید. در این صورت می دانید منطقه ارزشش روبه رشد است یا رکود؟ آیا در آنجا خریدوفروش و اجاره زیاد صورت می گیرد؟ بعلاوه، با دو یا سه کارگزار املاک که در آن منطقه فعالیت دارند آشنا شوید. یافتن چنین افرادی کار ساده ایست به دنبال افرادی باشید که بیشترین تبلیغ در مورد خریدوفروش را دارند. از آنها در مورد منطقه پرس وجو کنید.

بپرسید که چه املاکی فروخته شده و با چه قیمتی؟ چه املاکی به اجاره رفته و چه کسانی در این منطقه اجاره نشین هستند؟ و اینکه چه مدت طول می کشد تا ملکی بفروش برسد؟

شاید در دل می پرسید چرا باید این کارها را انجام دهم؟ چون اگر چنین کنید زمانی که ملکی وارد بازار فروش می شود به سرعت خواهید دانست که معامله ی خوبیست یا خیر! همین طور می توانید سرعت عمل خوبی در خرید داشته باشید. در حقیقت، اگر بخوبی منطقه ای را بشناسید، ممکن است حتی قبل از اینکه وارد بازار فروش شود از آن مطلع شده و به موفقیتی عالی در رقابت با سایرین دست پیدا کنید.

اولین سرمایه گذاری در املاک و مستغلات من و همسرم کیم در منطقه ای بود که آنقدر به خانه مان نزدیک بود که می توانستیم پیاده به آنجا برویم. همسرم برای مطلع شدن از تغییر و تحولاتی که در منطقه رخ می داد حداقل هفته ای سه بار به آنجا می رفت.

با سرمایه گذاری کم شروع کنید

نمی توانم بیش از این تأکید کنم، وقتی مبتدی هستید با سرمایه گذاری کم کارتان را شروع کنید. سعی کنید در نخستین معامله ی خود وقت بیشتر و پول کمتری را سرمایه گذاری کنید. اکثر مردم کاملاً برعکس عمل می کنند، آن ها زمان بسیار کم و پول زیادی را صرف می کنند و تعجب می کنند که چرا شکست می خورند! شما دوست دارید کمترین میزان ریسک را در معاملات خود داشته باشید زیرا تازه کار بوده و هنوز در حال یادگیری هستید. چرا ریسک بالا می کنید وقتی که می دانید هنوز چیزهای زیادی برای یادگرفتن وجود دارد؟

«تفاوت بین فرد پولدار و فرد بی پول در راه و روشی است که پول نقدی آن ها جریان دارد.»

گزیده کتاب چگونه اولین دارائی واقعی خود را بخرید

دو تا از مهمترین چیزهایی که در مورد املاک و دارایی باید بخاطر داشته باشید جریان نقدی و سود سرمایه ای است. مهم نیست در چه سطحی هستید، این دو مورد همواره باید دوتا از معیارها ی اولیۀ شما باشد. از مناطقی که رو به رشد و آینده دار هستند چشم برندارید. املاک و مستغلات کلا در طول زمان روند رو به رشد ی دارند اما شما در جستجوی منطقه ای هستید که بیش از همه رو به ترقی باشد.

 یک ایده خوب این است که فقط به مناطق مسکونی چشم ندوزیم، بلکه مناطق تجاری اطرافش را نیز در نظر داشته باشیم. آیا در منطقه فروشگاه ها ی جدید یا سطح بالایی افتتاح می شوند؟ آیا ساختمان ها ی اداری جدیدی ساخته یا شرکت هایی در حال جابجایی هستند؟ این ها می توانند نشان دهند که منطقه ی مورد نظر رو به پیشرفت است و یا طالب زیادی دارد و ممکن است وارد کف یک بازار پررونق شوید.

صفحات کتاب :
120
کنگره :
‏‫‬‭HD255‫‬‭‬‭‏‫‬‭
دیویی :
‏‫‬‭332/63240973
کتابشناسی ملی :
6164530
شابک :
‏‫‬‭978-622-712612-9
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه چگونه اولین دارائی واقعی خود را بخرید