امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 16,000
خرید چاپی
50,000
14%
ت 43,000
نظر شما چیست؟

کتاب موکب آمستردام شامل خرده روایت‌هایی از زائرانی است که از نقاط دیگر کره زمین و بسیار دورتر عراق، در پیاده روی اربعین امام حسین (ع) شرکت کرده اند. زائرانی که امام حسین را در قلب اروپا شناخته‌اند. آنها عشق به امام حسین را نه در محیطی مذهبی چون کربلا، نجف، قم، مشهد یا... یافته‌اند.

معرفی کتاب موکب آمستردام

کتاب موکب آمستردام شامل خرده روایت‌هایی از زائرانی است که از نقاط دیگر کره زمین و بسیار دورتر عراق، در پیاده روی اربعین امام حسین (ع) شرکت کرده‌اند. زائرانی که امام حسین را در قلب اروپا شناخته‌اند. آنها عشق به امام حسین را نه در محیطی مذهبی چون کربلا، نجف، قم، مشهد یا... یافته‌اند. آنها دریافته‌اند که عشق به امام حسین (ع) زمان و مکان نمی‌شناسد و خواسته یا ناخواسته عالم گیر خواهد شد. باید از این موهبت استفاده کرده و خود را به دریای عظیم این عاشقی سپرد تا به ساحل آرامش رسید. کتاب موکب آمستردام با هدف به تصویر کشیدن عشق زائران امام حسین (ع) به ایشان، تلاش آنها برای فدا شدن در مسیر سید الشهدا را برای مخاطبان به تصویر بکشد.

نویسنده کتاب موکب آمستردام

نویسنده موکب امستردام، بهزاد دانشگر است که این اثر را به عنوان دومین اثر خود پس از کتاب موفق «پادشاهان پیاده» که در عرض کمتر از یک سال به چاپ پنجم خودم رسید، به انتشار رسانده است.

برشی از متن کتاب موکب آمستردام

سال قبل و هنگامی که در حال شنیدن روایت‌های پادشاهان پیاده بودیم به گروهی برخوردیم که از اروپا آمده بودند. گروهی شامل هزار زائر زن و مرد با ملیت‌های مختلف که با سختی‌ها و مشکلات اما در عین حال شیرین، خودشان را رسانده بودند به اجتماع زائران اربعین. در فرصت کوتاهی که داشتیم چند روایت کوتاه از بعضی مسافران این گروه شنیدیم و روایت کردیم؛ اما به مرور فهمیدیم نسبت این گروه با اربعین فقط در همین چند روز خلاصه نشده و از اساس، مبنای تشکیل این گروه تلاش برای تبلیغ و معرفی زیارت اربعین است و خدم ترسانی به مردم مشتاقی که به خاطر حضور در کشورهای اروپایی، با سختی‌هایی دوچندان مواجهند برای سفر به کربلا.

دانلود کتاب موکب آمستردام

در فراکتاب امکان دانلود کتاب موکب آمستردام pdf و همچنین خرید کتاب موکب آمستردام چاپی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هر کدام از این 2 حالت تهیه کنید.

دانلود و خرید کتاب موکب آمستردام پی دی اف و چاپی

مشخصات کتاب موکب آمستردام در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: عهد مانا
نویسنده: بهزاد دانشگر
تعداد صفحه: 134
موضوع: روایتی از زائران دور دست اربعین
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

شابک :
978-622-6084-21-5‬‬‬
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
134
کنگره :
‏‫‬‮‭BP263/2‏‫‬‭/د2م9 1397
دیویی :
297/7645
کتابشناسی ملی :
5327969

کتاب های مشابه موکب آمستردام