امتیاز
5 / 4.5
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
80,000
18%
ت 65,600

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب حسین پسر غلامحسین، زندگی نامه و شهادت شهید محمدحسین یوسف الهی را روایت می کند و در خلال معرفی او، به رابطه اش با سردار حاج قاسم سلیمانی می پردازد. بنا بر وصیت سردار سلیمانی، ایشان را در کنار مزار شهید محمدحسین یوسف الهی به خاک سپرده‌اند.

معرفی کتاب حسین پسر غلامحسین

شاید این جمله را شنیده باشید که؛ شهدا را شهدا تربیت می کنند. شهید یوسف الهی در زمان دفاع مقدس به عنوان یکی از نیروهای زیرمجموعه شهید سردار سلیمانی فعالیت می‌کرده است. اما خاطراتی که سردار سلیمانی از این شهید بزرگوار نقل می‌کند و البته وصیتش برای دفن در کنار این شهید نشان از تاثیرات عمیقی دارد که شهید سلیمانی از این شهید عالی مقام گرفته است. در چندین نقل در کتاب حسین پسر غلامحسین پی به عارف مسلک بودن شهید یوسف الهی می‌بریم، از جمله آنجا که شهید به سردار سلیمانی با خنده همیشگی خود در تایید پیشگویی که می‌کند را با این ادبیات می‌گوید: من حسین پسر غلامحسین این را به تو می گویم.

کتاب حسین پسر غلامحسین

خلاصه کتاب حسین پسر غلامحسین

کتاب شهید یوسف الهی در پنج فصل متشکل از خاطراتی کوتاه با عناوین؛ روایت مادر، به روایت همرزمان، دوری و فراق تا آخرین دیدار به روایت مادر، شهادت به روایت همرزمان، خانواده شهید و عکس ها، یادداشت ها و مستندات توسط مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ثارالله کرمان منتشر شده است. در ابتدای فصل به روایت همرزمان، چند خاطره از سردار سلیمانی انتخاب شده است.

در فصل پایانی کتاب اطلاعاتی از روزنامه حدیث کرمان، مورخ 19 اسفند سال 64، 12 آبان 66، ویژه نامه فتح شماره 115، سخنان سردار سلیمانی در دیدار با هیئت شهدای بیت الله الحرام کرمان، وصیت نامه سردار شهید یوسف الهی، روزنامه اطلاعات به تاریخ 21 تیرماه سال 78، دست نوشته های محمدحسین، نامه شهید به یکی از دوستانش، شمّه ای از ویژگی های امام، نامه پدر شهید از مدینه خطاب به فرزندانش، دل نوش ته های محمدحسین بعد از شهادت دوستانش از ج مله غلامرضا صانعی، علی رحیم آبادی، حمید مظهری صفات، محمد امیری، اسلام لو و صانعی و محمدعلی کازرونی آمده است. برای مطالعه متن کامل کتاب، دانلود کتاب حسین پسر غلامحسین را در فراکتاب انجام دهید.

ویدئوی معرفی کتاب حسین پسر غلامحسین

خواندن کتاب حسین پسر غلامحسین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

حسودی ام می شود این کتاب را کسی دیگر بخواند و حسین را بیشتر از من دوست داشته باشد. این نقلی است از سردار سلیمانی عزیز.

متن کتاب حسین پسر غلامحسین

متن کتاب حسین پسر غلامحسین

برشی از متن کتاب حسین پسر غلامحسین

در عملیات والفجر 4 قرار بود ما روی ارتفاعات برویم و آنجا سردار سلیمانی بچه‌های اطلاعات را توجیه کنند. ما نیم ساعت دیر رسیدیم. سردار که در این زمینه‌ها بسیار حساس بود، خیلی ناراحت شد. ایشان با تندی و ناراحتی به محمدحسین گفتند:«چرا دیر آمدید؟» خب من با اخلاق ایشان آشنایی نداشتم به همین خاطر از برخوردشان ناراحت شدم، اما محمدحسین با همان حالت همیشگی‌اش که یک لبخندی در گوشه لبش بود، خیلی خونسرد گفت: «معذرت می‌خواهیم! جاده بسته بود و ماشین گیر نیامد.»

ما وقتی حالت محمدحسین را دیدیدم، ناراحتی خودمان را فراموش کردیم. این برایمان جالب بود که محمدحسین بدون کوچکترین دلخوری، برخورد مافوقش را می‌پذیرد و اصلا دلگیر نمی‌شود. دانلود و خرید کتاب حسین پسر غلامحسین | فراکتاب

دانلود رایگان کتاب شهید یوسف الهی pdf

دانلود رایگان پی دی اف کتاب حسین پسر غلامحسین در فراکتاب وجود ندارد. و دانلود رایگان کتاب حسین پسر غلامحسین pdf باعث تضییع حق صاحبان اثر خواهد شد اما کتاب حسین پسر غلامحسین pdf در نسخه الکترونیک استفاده شده است و می‌توانید آن را فقط در نرم افزار فراکتاب مطالعه کنید. جهت آشنایی با کتاب الکترونیک، امکان مطالعه کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

کتاب حسین پسر غلامحسین pdf 

نسخه الکترونیک این کتاب با استفاده از فایل پی دی اف کتاب حسین پسر غلامحسین تولید شده است و در نرم افزار فراکتاب در دسترس شماست.

درباره شهید محمدحسین یوسف الهی

شهید محمدحسین یوسف الهی سال 1340 در شهر «کرمان» متولد شد، پدر و مادر شهید هر دو فرهنگی بودند و در آموزش و پرورش خدمت می کردند. محیط خانواده کاملا فرهنگی بود و همه فرزندان از همان کودکی با حضور در مساجد و جلسات مذهبی با اسلام و قرآن آشنا می شدند. علاقه زیاد و ارتباط عمیق محمدحسین با نهج البلاغه نیز ریشه در همین دوران دارد. در روزهای انقلاب محمدحسین دبیرستانی بود و حضوری فعال داشت و یکی از عاملان حرکت های دانش آموزان در شهر کرمان بود. شهید یوسف الهی با آغاز جنگ عراق علیه ایران در لشکر 41 ثارالله واحد اطلاعات و عملیات به فعالیت خود ادامه داد و بعدها به عنوان جانشین فرمانده این واحد انتخاب شد. در طول جنگ پنج مرتبه به سختی مجروح شد و بالاخره آخرین بار در عملیات والفجر هشت به دلیل مصدومیت حاصل از بمب های شیمیایی در بیست و هفتم بهمن ماه سال 1364 در بیمارستان لبافی نژاد تهران به شهادت رسید.

حسین پسر غلامحسین دانلود کتاب

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf حسین پسر غلامحسین و خرید کتاب حسین پسر غلامحسین فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت تهیه کنید. کتاب الکترونیکی حسین پسر غلامحسین در فرمت pdf در نرم افزار در دسترس شماست. فایل صوتی کتاب حسین پسر غلامحسین در فراکتاب عرضه نشده است و تا این لحظه نسخه‌ای از آن وجود ندارد و تولید نشده است.

دانلود کتاب حسین پسر غلامحسین

نسخه الکترونیک این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و یا به صورت آنلاین مطالعه کنید.

دانلود و خرید کتاب حسین پسر غلامخسین | فراکتاب

مشخصات حسین پسر غلامحسین کتاب را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: شهید حاج قاسم سلیمانی
نویسنده: مهری پورمنعمی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 317
موضوع: خاطرات کوتاه درباره شهید محمدحسین یوسف الهی
 قالب:  PDF اختصاصی و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
317
کنگره :
DSR1626‭‬ ‭/ی85‏‫‬‮‭پ9 1396
دیویی :
955/0843092
کتابشناسی ملی :
4642829
شابک :
978-600-99943-3-5
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه حسین پسر غلامحسین