کتاب یک فنجان آواز گرم pdf

هفت راز موفقیت ستارگان آواز

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
صدای خود را نابود نکنید
این کتاب برای افرادی نوشته شده است که صدایشان فاکتور اصلی شغلشان است و می خواهند راه موفقیت در آواز، صداسازی، مداحی، گویندگی و... را بسرعت طی کرده و سلامت صدا برایشان اهمیت زیادی دارد.

کتاب پیش رو مانند بسیاری کتاب های آواز فارسی از مباحث خسته کننده و کسالت آور علمی و پزشکی صحبت نمی کند و مطالب آن اگر چه زیر بنای پزشکی دارند اما بشدت ساده شده اند تا برای همه قابل درک باشند، وجه تمایز آن با کتاب های ترجمه شده و تالیفی در این زمینه این است که این کتاب دارای دستور العمل های کاربردی و خلاصه ی نکات مهم در پایان هر فصل می باشد تا موجب راحتی شما عزیزان و تکرار مطالب مهم برای یادگیری، درک بیشتر و راحت تر برای مرور دروس باشم.

تمامی مطالب این کتاب به تجربه و امتحان خودم و سپس هنرجویانم در آمده است تا از صحت آن ها اطمینان کامل پیدا کنم و میزان تغییرات مثبت، غیر قابل باور و شگفت انگیز بود.

در این کتاب مطالبی ، در ظاهر بسیار ساده جلوه می کنند اما می توانند نتایج مثبت زیادی روی صدای شما داشته باشند برای مثال قانون خواب خوب و اندازه می تواند صدای ما را دو چندان زیبا کند، یا اینکه قبل و بعد از اجرا برای طراوات و باز شدن صدا چه باید کرد و یا با تمارین ساده می توانیم با یک نفس مدت زمان بیشتری بخوانیم .

در این کتاب راز های آواز را آموزش خواهم داد که بطور قطع با تمرین و پیگیری نتایج آنرا از روز سوم مشاهده خواهید کرد و اجراهایتان زیباتر، محبوبیتتان روز افزون خواهد شد.

بهداشت صدا و تغذیه صوتی بطور مستقیم در صدای انسان تاثیر دارد.
کنگره :
RF510
دیویی :
616/8556
کتابشناسی ملی :
6116972
شابک :
978-600-202-676-7
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
79

کتاب های مشابه یک فنجان آواز گرم