کتاب خداحافظ ترس، سلام ایمان pdf

21 راهکار عملی برای غلبه بر ترس ها

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
خوب به کلمه ترس دقت کنید.
((بر عکس بشه میشه سرت))
قدیمی ترها می گفتند: از هر چیزی بترسی سرت میاد.

تا حالا از چه چیزهایی ترسیدی و دقیقا همان اتفاق سرتون آمده باشه؟
ترس ماهیت اصلی وجودمان را که از ذات مقدس و پاک خداوند است زیر سوال می برد و ما را تبدیل به یک انسان افسرده و خشمگین می کند در واقع ترس بیش از سرقت می تواند در زندگی شما دردسر تولید کند.

اگر به ترس های خودتان توجه کنید می بینید که آن ها روز به روز زندگی شما را منفی تر و تلخ تر می کنند. درست مثل دزد شبانه عمل می کند خواب و خوراک را از انسان می گیرد.
آیا زنبور یا پروانه ای را دیده اید که در تار عنکبوت گیر افتاده باشد و دست و پا بزند؟ آیا ترس با زندگی بعضی از انسان ها همین کار را نمی کند؟

هر انتخاب مهمی که در زندگی انجام می دهیم از دو جای گاه مهم درونی سرچشمه می گیرد یا از جایگاه ترس یا از جایگاه ایمان.

ایمان دری به سوی آینده ای نوین می گشاید و به ما اجازه می دهد راه های جدید پیش بگیریم و مسیرهای متفاوتی کشف کنیم.

هنگامی که در جایگاهی از ایمان قرار داریم از شهامت سفر به مقصد های ناشناخته نیز برخورداریم. ما فقط زمانی آزادی بی حد و مرز را تجربه می کنیم که انتخاب هایمان از جوهر روحانی و از روی ایمان سرچشمه بگیرد.

ایمان دوست و پشتیبانی ماست.

وقتی اجازه می دهیم ایمان در ما ریشه بدواند مانند تکیه گاهی استوار عمل می کند. وقتی تصمیم های ما ریشه در ایمان دارد می توانیم اعتقاد داشته باشیم که قدرتی برتر و نیروی ناشناخته ما را هدایت می کند. وقتی ما ایمان داریم می دانیم که مورد مراقبت و توجه هستیم. ایمان زیر بنای یک زندگی معنوی است وقتی ما انتخاب می کنیم به جای ترس از روی ایمان عمل کنیم آنگاه قادر خواهیم بود از دورنمای بالاتری به جهان بنگریم.

ایمان از ما دعوت می کند به آنچه نمی توانیم ببینیم بشناسیم یا احساس کنیم اعتماد داشته باشیم. هنگامی که کارهای ما از روی ایمان است انتخاب می کنیم به چیزی ورای ترس هایمان اعتماد کنیم.

کتاب خداحافظ ترس سلام ایمان با ۲۱ راهکار عملی به شما کمک می کنه تا ترس ها تون رو بسادگی شناسایی و برطرف کنید و در جایگاه ایمان و اعتماد قرار بگیرید.
صفحات کتاب :
162
کنگره :
‏‫‬‮‭BF575‭‬
دیویی :
‏‫‭152/46‭‬‬‬
کتابشناسی ملی :
6121467
شابک :
‏‫‬‮‭978-622-702656-6
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه خداحافظ ترس، سلام ایمان