کتاب کتابچه عادت های میلیون دلاری

10 گام ساده برای دستیابی به هر آنچه در زندگی می خواهید

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

عادت های میلیون دلاری

10 گام ساده برای دستیابی به هر آنچه در زندگی می خواهید


رابرت جِی رینگِر درباره قانونی می گوید که هر کسی از هر عملی که انجام می دهد، نتیجه ای می گیرد. رمز کار در این است که هر روز و هر روز اعمالمان را در مسیر جا انداختن عادت های لازم برای موفقیت هدایت کنیم. یک زندگی موفق، فقط یعنی مجموعه ای از روزهای موفق و تنها راه ممکن، برای پیروز شدن در دراز مدت، تمرین روزانه ی عادت های صحیح است.

واقعیت و درک درست از آن، پایه و اساس تمام عادت های لازم برای موفقیت هستند. بیشتر مردم آن قدر درگیر تبدیل کردن چیزی که دوست دارند به واقعیت هستند که از تلاش برای فهم حقیقت، دوری می کنند. واقعیت چیزی بیش از حقیقت نیست و احساسات نقشی در آن ندارد. موفقیت، به سادگی، در این خلاصه می شود که عادت هایی مشخص و ساده را بفهمیم و به کار ببندیم؛ عادت هایی که همیشه به موفقیت ختم می شوند. واقعیتِ خیلی هیجان انگیزی است چون هر کسی می تواند این عادت ها را برای خودش جا بیندازد و این عادت ها همیشه به نتیجه می رسند. موفقیت های بزرگ فقط برای آن دسته از افراد رخ می دهد که عادت اجتناب از دنیای وسوسه انگیز توهمات را دارند.

دنیای واقعیت به راحتی و آسودگی دنیای توهمات نیست ولی در درازمدت نتیجه ی بهتری می دهد. زمان، کالای محدودی است. هیچ کس نمی تواند تمام کارهایی را که دوست دارد انجام دهد. افراد موفق کارهایی را که باید انجام شوند انجام می دهند. عمل کردن دوای هر دردی نیست، عملی هوشمندانه است که به نتیجه ی درست می رسد. بهره برداری از عادت عمل گرایی همانا تفاوت بین مرگ و زندگی است. بی عملی بزرگ ترین خطر دنیاست. ابتکار عمل به خرج دهید، سرنوشتتان را در دست خود بگیرید و به برنامه ریزی تان عمل را اضافه کنید.

کتاب های مشابه کتابچه عادت های میلیون دلاری