کتاب کتابچه قدرت چرا

برجسته ساختن کسب و کار خود در بازاری رقابتی

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

معرفی کتابچه قدرت چرا؟ 

برجسته ساختن کسب و کار خود در بازاری رقابتی

در بازار پویای امروزی، حضور داشتن صرف، کار ساده ای است؛ ولی پیدا کردن و داشتن مشتریانی که تصمیم دارند با شما کار کنند، دشوار است. برای رسیدن به این نقطه، باید برجسته باشید و حضور متمایزی داشته باشید. 

به همین دلیل است که داشتن یک واحد ارزش منحصر به فرد، که فقط مسائل را از دیدگاه مشتری می بیند، بسیار مهم است. با یک واحد ارزش منحصر به فرد مطلوب، شما در میدان دید مشتری قرار می گیرید. 

 اگر بتوانید درک کنید که چرا در حال حاضر، بهترین مشتریان تان با شما تجارت می کنند، و سپس نحوه ارائه ی آن مزایا را بهینه کنید، از فقط "متفاوت بودن" به "کاملاً منحصر به فرد بودن" بودن عبور می کنید. واحد ارزش منحصر به فرد، به سؤالی پاسخ می دهد که هر مشتری بالقوه، در هنگام برقراری اولین تماس با شما می پرسد،: "این محصول یا خدمت چه چیزی برای من دارد؟" این سؤال را با واحد ارزش منحصر به فرد پاسخ دهید و در مسیر خود پیشرفت کنید. 

 واحد منحصر به فرد ارزش شما ابزار کلیدی موردنیاز شما برای ایجاد مشتریان شگفت زده است. تلاش نکنید و شبیه دیگران نشوید. برجسته باشید.

 رهبری کنید. هم چنان که مشتریان خوش حال خلق می کنید، واحد منحصر به فرد ارزش خود را احیا کنید و کسب و کارتان نیز هرگز یکسان نخواهد بود.

کتاب های مشابه کتابچه قدرت چرا