امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

ساخت داستان برند

پیام خود را شفاف کنید تا مشتریان به آن گوش دهند

امروزه بسیاری از کارآفرینان جدید، مشتاقانه خواهان راه اندازی کسب وکار جدید خود هستند. آنها طرح هایی دارند و می دانند که چگونه تفکراتشان را اجرایی کنند و کسب وکاری راه بیاندازند. حتی آنها ارتباطات خوبی دارند، برای اهدافشان سخت کار می کنند و طی دوران تحصیل و بعد از آن بسیار می آموزند. به هر روی، در هر کسب وکاری، مهم ترین مولفه مشتری است.

"ساخت داستان برند"، کتابی است در مورد کسب وکار و یکی از مهم ترین جنبه های آن یعنی دستیابی به مشتری. طی سالیان گذشته، داستان سرایی در محیط بازاریابی، محبوبیت روزافزونی یافته است. مهمترین دلیل آن این حقیقت است که تقریبا هر مشتری در طی روز با پیام های بی شماری مواجه می شود. به لطف این پیام ها، حفظ مشتری به ازای محصول یا خدمات، همواره کاری بس دشوار است. بیان داستان، به منظور جذب مشتری به شیوه ای که نویسنده در کتاب خود نوشته، موضوعی جدید است. بیشتر شرکتها و افراد، در کسب وکار، به فروش محصول، خدمات خود و به طورکلی به شرکت شان توجه دارند؛ اما مهمترین عامل، مشتری است. در کسب و کار، قهرمان، همیشه مشتری ما است. برای به نتیجه رسیدن، تمام بازاریابی ها باید در درجه نخست بر مولفه های این موضوع، یا طرح، تمرکز داشته باشند. شما در این کتاب شیوه های متعدد نوینی می آموزید که از منظر متفاوتی به موضوع می پردازند. به خاطر داشته باشید که قهرمان داستان، مشتری است! شرکت یا محصول قهرمان نیستند! حتی شما هم نیستید. همیشه داستان در مورد مشتری است.

کتاب های مشابه کتابچه ساخت داستان برند