امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

کتابچه چهار راه پولسازی

توصیه های پدر پولدار برای رسیدن به استقلال مالی. کتاب چهارراه پول سازی، در واقع به ادامۀ بحث مطرح شده در کتاب "پدرِ پولدار، پدرِ بی پول" می پردازد و یکی از کتاب های دیگری است که باید پس از "پدر پولدار، پدر بی پول" خوانده شود.

کارمند، متخصص، صاحب کسب وکار و یا سرمایه گذار، کدام یک بهتر است؟ برای افراد جوانی که تازه کارِ خود را شروع کرده اند، این کتاب بهترین توصیه است. بسته به اینکه در کدام ربع قرار دارید، این کتاب به شما کمک می کند تا شغل و حرفه خاص خود را شکل بدهید؛ البته ذهنیت، عامل بسیار مهمی است.

رابرت کیوساکی در کتاب اولش، به خوانندگان ذهنیتِ افراد ثروتمند را آموخت و از اهمیت سرمایه گذاری روی خود صحبت کرد. اما در این کتاب او راجع به اهمیتِ ایجاد کسب وکار و سرمایه گذاری بحث می کند. این کتاب راهنمای شما برای رسیدن به آزادی مالی است. راهِ رسیدن به این آزادی از طریق اشتیاق، شجاعت و ذهنیت به دست می آید.

قسمتی از کتاب چهارراه پولسازی

چهار مدل کسب درآمد افراد بشرح ذیل می باشد: E= کارمند (شما برای کسی که ماهیانه به شما حقوق می دهد کار می کنید) B = صاحب کسب وکار (شما صاحب یک سیستم و مجموعه افرادی هستید که برای شما کار می کنند) S = خویش فرما (شما کارمند خودتان هستید و به هیچ کس پاسخگو نیستید) I = سرمایه گذار (پول شما برایتان کار می کند) سرمایه گذاری، بهترین راه برای کسب ثروت می باشد. سرمایه گذاری، نوعی شرط بندی و بازی شانس نیست. برای یک سرمایه گذار، سرمایه گذاری، بازی مهارت ها است.

کتاب های مشابه کتابچه چهار راه پولسازی