امتیاز
5 / 4.3
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
خرید چاپی
199,900
14%
ت 171,914

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب معجزه سپاسگزاری، نوشته راندا برن و ترجمه سیما فرجی، یکی از کتاب‌های بسیار معروف در حوزه سپاسگزاری است که توسط انتشارات نسل نواندیش به انتشار رسیده است.

معرفی کتاب معجزه سپاسگزاری

در کتاب معجزه سپاسگزاری 26 تمرین مهم به منظور سپاسگزاری پیشنهاد می شود. این تمارین یک نقطه آغاز برای یک زنگی سپاسگزارانه است زیرا هرچه از خداوند سپاسگزاری کنیم، باز هم کم خواهد بود.

برای سپاس گزارانه زیستن باید در عمل سپاس‌گزار باشیم. تمرین‌های این کتاب کمک می‌کنند تا همواره به نعمت‌های زندگی مان بیندیشیم و آن‌ها را قدر بدانیم.
قدردانستن نعمت‌ها به این معنی است که به خوبی از آن‌ها استفاده کنیم. پس از تمام شدن دوره‌ی 26 روزه ی این تمرین‌ها بکوشید آن ها را همواره تکرار کنید.

متن معجزه ی سپاس گزاری

متن کتاب معجزه ی سپاس گزاری

متن کتاب معجزه ی سپاسگزاری

قطعه‌ی زیر از انجیل متی انتخاب شده است. در طی قرن‌ها، بسیاری از انسان‌ها این قطعه را به‌درستی تفسیر و درک نکرده‌اند. 
”آن‌کس که دارد؛ بیشتر به او داده خواهد شد و او از فراوانی بهره‌مند خواهد بود. آن‌کس که ندارد؛ حتی داشته‌هایش نیز از او گرفته خواهد شد.“ 
بی‌تردید شما نیز تأیید می‌کنید که، وقتی این قطعه را می‌خوانید؛ آن را غیرمنصفانه می‌یابید زیرا، به‌این‌ترتیب، به‌نظر می‌رسد ثروتمندان همواره ثروتمندتر و فقرا همواره فقیرتر خواهند شد. اما معمایی در این قطعه وجود دارد که باید حل شود. رازی وجود دارد که باید آشکار شود. وقتی به این راز پی می‌برید؛ دنیایی جدید به روی شما گشوده خواهد شد. 
این راز در یک واژه نهفته است و بسیاری از انسان‌ها، در طی قرن‌ها، از تأثیر آن بی‌خبر بوده‌اند. این واژه‌ی رازگشا همان سپاس‌گزاری است. 
”هرکس که سپاس‌گزار باشد؛ نعمت‌هایی بیشتر به او هدیه خواهد شد و او از فراوانی بهره‌مند خواهد بود. هرکس که سپاس‌گزار نباشد؛ حتی داشته‌هایش نیز از او گرفته خواهد شد.“ 

دانلود رایگان کتاب معجزه سپاسگزاری راندا برن ترجمه سیما فرجی

دانلود کتاب معجزه سپاسگزاری pdf در فراکتاب ممکن نیست اما با نصب نرم افزار می‌توانید آن را برای مدتی کوتاه رایگان مرور کنید.

سیما فرجی

نویسنده کتاب معجزه سپاسگزاری، راندا برن است که کتاب بسیار معروف راز نیز نوشته اوست. این نسخه از کتاب سپاس گزاری ترجمه سیما فرجی است که شاید بتوان گفت بهترین ترجمه کتاب معجزه سپاسگزاری است و توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.

سپاسگزاری و معجزه آن

این جمله‌ی شگفت انگیز را بگویید: "خدایا، سپاسگزارم" این جمله‌ی شگفت‌انگیز را با صدای بلند بگویید. آن را روی پشت بام منزلتان فریاد بزنید. آن را با خودتان زمزمه کنید؛ در ذهنتان بگویید یا در قلبتان احساسش کنید.
بکوشید، از امروز به بعد، به هرکجا می‌روید، احساس سپاسگزاری و معجزه ی آن را نیز با خودتان ببرید. برای این که یک زندگی شگفت‌انگیز و سرشار از فراوانی و شادمانی داشته باشید؛ بدانید که فقط باید سپاس‌گزاری از خداوند را همواره بر زبان آورید و آن را در ژرفای وجودتان احساس کنید. می‌توانید همواره سپاسگزار باشید و همواره در زندگی‌تان شگفتی بیافرینید.

دانلود کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری

کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری در فراکتاب عرضه نشده است.

دانلود کتاب معجزه سپاسگزاری راندا برن ترجمه سیما فرجی

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf معجزه سپاسگزاری فراهم شده است و شما می‌توانید این اثر را در قالب کتاب الکترونیکی تهیه کنید.

خرید کتاب معجزه سپاسگزاری

در فراکتاب خرید کتاب معجزه ی سپاسگزاری در قالب الکترونیکی و چاپی با تخفیف ویژه در دسترس شماست.

معجزه سپاسگزاری

مشخصات کتاب معجزه سپاسگزاری در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: نسل نواندیش
نویسنده: راندا برن
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 259
موضوع: موفقیت و سبک زندگی
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

 

صفحات کتاب :
259
کنگره :
BF575‭‬ ‭/ق4‏‫‭ب4 1392‮الف‬
دیویی :
158
کتابشناسی ملی :
2745579
شابک :
978-964-236-460-2
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه معجزه ی سپاس گزاری