کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید pdf

تلاش ها وقتی ارزشمن هستند که نتایج ارزشمندی داشته باشند

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید به قلم شیو خیرا، که بیش از دو میلیون نسخه در سراسر دنیا فروش داشته است، به شما کمک خواهد کرد تا اهداف جدیدی انتخاب کنید، درک جدیدی از هدفتان داشته باشید و ایده های جدیدی دربارۀ خودتان و آینده تان ارائه کنید.

شما باید داستان های زیادی دربارۀ افراد موفق خودساخته شنیده باشید ولی آیا تاکنون داستان افراد ناموفق خودساخته را شنیده اید؟ احتمالاً نه! چرا؟ زیرا افراد شکست خورده هرگز مسئولیت شکست را نمی پذیرند. آن ها والدین، معلمان، اقتصاد جامعه، شانس، بخت و اقبال یا چیزهای دیگر را مقصر می دانند.

کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید (You Can Sell: results are rewarded efforts aren't) را می توان به یک کتاب آشپزی تشبیه کرد زیرا مواد اولیه و اصول استفاده از آن را به شما می دهد و شما باید طبق دستور، آن ها را به نسبت های درست مخلوط کنید تا موفق شوید. مهم تر از همه اینکه، این کتاب گام به گام شما را تا رسیدن به آرزوهایتان همراهی خواهد کرد.

مفاهیمی که شیو خیرا (Shiv Khera) در این کتاب ارائه می دهد با ورق زدن فوری یا یک بار خواندن نمی توانند جذب شوند. باید آهسته و دقیق مطالعه شده و در هر بار مطالعه تنها یک فصل از آن خوانده شود. تا زمانی که مطمئن نشده اید تمام مفاهیم فصل قبل را فهمیده اید، به فصل بعدی مراجعه نکنید.

وقتی کتاب را می خوانید، دربارۀ مفاهیم هر فصل با همسرتان، شریکتان یا دوست نزدیکتان بحث کنید. یک نظرِ دوم و صادقانه از طرف کسی که نقاط قوت و ضعفتان را می داند، می تواند بسیار مفید باشد.

هنگام مطالعه ی این کتاب، یک دفترچۀ یادداشت کوچک همراه داشته باشید. آن را به سه قسمت تقسیم کنید:

قسمت اول: اهدافتان
قسمت دوم: مراحل رسیدن به اهدافتان
قسمت سوم: جدول زمانی موفقیت

وقتی مطالعه تان تمام شد، دفترچۀ یادداشت شما شالوده ای خواهد بود که می توانید زندگیتان را بر اساس آن بسازید.

اصول کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید، جهانی است و آن ها را می توان در هر وضعیت، سازمان یا هر کشور به کار برد. افلاطون می گوید: «حقایق جاودان هستند». این اصول برای هر دو جنس، مرد و زن، کاربرد دارند.

کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید برای شما مفید است اگر می خواهید:

- به اهداف تان دست پیدا کنید.
- یک مزیت رقابتی به دست آورید.
- موفق شوید و از مشکلات بپرهیزید.
- به کار فروش خود اعتبار و رشد ببخشید.
- ویژگی ها و رازهای موفقیت یک فروشنده حرفه ای را بدانید.

جملات برگزیده کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید:

- زندگی به یارد سخت است و به اینچ آسان.
- متفکران بزرگ، هدف دارند ولی بقیه آرزو دارند.
- حرکت و پیشرفت را با هم اشتباه نگیرید، اسب گهواره مرتب حرکت می کند ولی هیچ پیشرفتی ندارد.
- کیفیت زندگی یک نفر صرف نظر از رشتۀ کاری که انتخاب کرده با تعهدش نسبت به موفقیت نسبت مستقیم دارد.
- یک نکتۀ خنده دار دربارۀ زندگی این است که اگر هیچ چیز به جز بهترین آن را قبول نکنی، اغلب آن را به دست می آوری.

در بخشی از کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید می خوانیم:

گاهی اوقات برداشت های منفی نسبت به بعضی شغل ها از رفتار برخی از افراد ناشی می شوند. خیلی از آدم ها فکر می کنند فروشنده مرد شیادی است که خیلی تند صحبت می کند تا جنسش را بفروشد و پول هنگفتی به دست آورد. آن ها در هر معامله ای به کمیسیون فکر می کنند. آن ها می خواهند فروش کنند حال یا با قلاب یا با چوب دستی. خیلی وقت ها از مردم می شنوید که می گویند: برای موفق شدن لازم است که حقه های تجارت را یاد بگیرید. یک فروشندۀ خوب فقط تجارت را خوب یاد می گیرد.

فروش باصداقت، شغل شریفی است. فروش از نظر خیلی از مردم یک شغل معمولی است ولی از نظر اهل خبره شغل بزرگی است. من در کارم یک چیز یاد گرفتم: این که یک فروشندۀ خوب همیشه یک شغل دارد و یک فروشندۀ بزرگ همیشه درآمدی دارد که بالاتر از حد متوسط است. معتقدم فروش، پردرآمدترین شغل در جهان است.

وقتی تصمیم گرفتم وارد شغل فروش شوم، تعدادی از دوستانم گفتند که چرا وارد شغل مناسبی نمی شوی؟ این موضوع برای حدود 35 سال پیش بود. امروزه من به شغل شریف فروش و اینکه جزئی از آن هستم، افتخار می کنم. افتخار می کنم که به من اول فروشنده و بعد از آن نویسنده می گویند. رقابت و مهارت شغلی است که پتانسیل فروشنده را تعیین می کند. شخصیت فروشنده است که حسن نیت یا سوءنیت را هم برای او و هم شغلش به ارمغان می آورد.

چرا برای رفتن پیش پزشک دلخواهتان که در فاصلۀ ده کیلومتری قرار دارد، از جلوی مطب پزشکان زیادی رد می شوید تا به مطب مورد نظرتان برسید؟ آیا آن پزشک تخصص بیشتری دارد؟ احتمالاً نه.
کنگره :
HF5438/25‏‫‬‭‏‫‬‬‮‭/ک974م9 1397
دیویی :
658/85
کتابشناسی ملی :
5243451
شابک :
978-964-236-964-5
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
320

کتاب های مشابه می توانید فروشنده موفقی شوید