امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,600
نظر شما چیست؟
مادر شدن حس زیباییست که آرزوی تک تک زنان است وسرطان بیماری ایست که باافزایش شیوع وپایین آمدن سن ابتلای به آن، برامید به زندگی بیماران تاثیر شگرف دارد، چه بسیار زنانی که با اطلاع از این خبر تلخ ناامیدانه چشم بر آینده می بندند و چه پزشکانی که با تلاش برای نجات هرچه سریعتر بیمارشان حق مادر شدن وی را ازیاد میبرند، بنابراین بالابردن اطلاعات در زمینه راهکارهای امکان درمان سرطان زنان در کنار حفظ قدرت باروری بیمار ضروری می نماید، ضرورتی که هم پزشکان باید از امکان وشرایط انجام این درمان ها مطلع باشند وهم بیماران مبتلا به سرطان وخانواده هایشان باید آگاهی از وجود چنین درمان هایی ودرخواست مشاوره بیشتر از پزشک شان آینده را برای خود وخانواده شان روشن بسازند.

برآن شدیم تابادر نظر گرفتن این مهم که بحث امروز در سطح دنیا است، کتاب حاضر را به قلم بکشیم تا در دو نیمه: قسمت فرتیلیتی(نیمه اول کتاب) یعنی مباحث بارور شدن بیمار از مشاوره های لازم، مسایل حقوقی وفقهی حاضر گرفته تا روش های کمک باروری براساس زمان مراجعه بیماران و قسمت اونکولوژی (نیمه دوم کتاب) یا سرطان های زنان براساس شیوع و درمان های ممکن با هدف حفظ باروری، سعی در افزایش آگاهی پزشکان وبیماران بنماییم بنابراین در کتاب حاضربراساس اخرین تغییرات رفرنس های 2016-2018به طور خلاصه گزینه های فعلی را برای زنان خواهان باروری بررسی می کنیم. نکته مهم و مورد تاکید منابع علمی من جمله NCCN این است که این تصمیم گیری باید در یک مرکز سطح سه دارای تیم ای متشکل از جراح اونکولوژِی زنان، متخصص نازایی وطب بارداری وپری ناتال، رادییشن اونکولوژیست، رادیولوژیست وپاتولوژیست انجام گیرد.

این کتاب با رویکردی مناسب برای استفاده پزشکان. متخصیصن زنان. فلوشیپ های نازایی واونکولوژی واز طرفی بیماران وخانواده ی ایشان تدوین شده است. درآخر یک فصل با عنوان روش های جراحی باهدف حفظ باروری با زبانی ساده وتصویر ضمیمه شده است. در آخر هرفصل و هر نیمه کتاب خلاصه ای کامل در دونسخه «به زبان پزشک» و «به زبان ساده برای بیماران» برای امکان استفاده عموم آورده شده است. در ضمن سعی نمودیم با تصاویر، الگوریتم مباحث راهرچه ساده تر ومفهوم تر بنماییم. درآخر یک فصل با عنوان روش های جراحی باهدف حفظ باروری با زبان ساده وتصویر ضمیمه شده است.

امیدواریم نقش کوچکی در لبخند زنان سرزمینمان داشته باشیم و از دعای مادرانه شان سهمی ببریم.
صفحات کتاب :
200
کنگره :
‏‫‬‭RG201
دیویی :
‏‫‬‭‬‭618/178
کتابشناسی ملی :
5765093
شابک :
978-600-369-136-0‬‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه حفظ باروری در سرطان های زنان