کتاب عملیات خوب انبارداری دارو pdf

GSP (Good Storage Practices) in Pharmaceutical

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟
دارو یکی از حیاتی ترین کالاها در سطح جهان است که باید دارای اثر بخشی، سلامت و کیفیت مناسب باشد. دستیابی به این اهداف کلی بر مبنای ارتقای کیفیت ایمنی داروها و با بکارگیری استانداردها و دستورالعمل ها (GSP) عملیات خوب انبارداری صورت خواهد گرفت. چند دهه اخیر، عملیات خوب انبار داری داروها با بهبود وضع ساختمانی در انبارهای کشور روبرو بوده است. و تا حدی از وسایل جدید استفاده شده و نواقص ساختمانی بعضی از انبارها مرتفع گردیده است.

با گسترش مبادی ورودی و خروجی کشور، وضعیت انبارها تا حدودی قابل قبول می باشد و شرکت های متعدد بازرگانی و تولیدی و صنعتی، هریک فضاهای را برای نگهداری مواد اولیه، لوازم یدکی، کالاهای ساخته شده و یا خریداری شده اختصاص داده اند و تا حد امکان در صدد رفع نواقص و نارسایی ها برآمده اند. در این مجموعه سعی شده است شرایط لازم براساس دستورالعمل ها برای کارکنان انبار، ساختمان و امکانات انبار، بازرسی ها، اصول ایمنی و... شرح داده شود.

امید است مطلب این کتاب برای سازندگان و وارد کنندگان محصولات دارویی، مراکز و شرکت های توزیع دارو و داروخانه های شهری و بیمارستان ها سودمند و قابل استفاده باشد. نگارنده انتظار دارد؛ خوانندگان محتوای کتاب را با دقت مطالعه نمایند و با تذکر کمبودها و ارائه ی نظرات اصلاحی بر اینجانب منت نهند تا در چاپ های آتی برای رفع آن ها اقدام شود.
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
136
کنگره :
‭RS159‬‭/ز2ع8 1395‬
دیویی :
‏‫‭615/18‬‬
کتابشناسی ملی :
4498773
شابک :
978-600-192-689-1‬

کتاب های مشابه عملیات خوب انبارداری دارو