کتاب چگونه برتر از دیگران باشید pdf

درس هایی برای پیروزی در زندگی و کسب و کار

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

کتاب چگونه برتر از دیگران باشید نوشته ی محمدرضا بیات سرمدی، یکی از کتاب های انگیزشی و مفید برای موفقیت در کسب و کار و زندگی شخصی است.

اگر مانند اغلب مردم عادت کرده اید که در گوشه ای بنشینید و منتظر بمانید تا آنچه آرزویش را دارید اتفاق بیفتد بی آنکه برای رسیدن به آن بجنگید، بهتر است همین حالا کتاب را به گوشه ای پرت کنید و بی جهت آرامش رخوتناکی را که به آن خو کرده اید برهم نزنید.

چگونه برتر از دیگران باشید کتابی نیست که پیش از خواب به دست بگیرید و چند صفحه ای از آن را بخوانید تا پلک هایتان سنگین شود و به خواب بروید، بلکه همانند شیپوری است که شما را از خواب بیدار می کند تا برای رسیدن به رویاهایتان بی تاب شوید. پس بهتر است پیش از آنکه شروع به خواندنش کنید کمی با خودتان خلوت کنید و از خود بپرسید آیا به راستی در جستجوی برتری و عظمت هستید یا به معمولی بودن و میان مایگی خشنودید؟

اگر در تصمیم خود برای رسیدن به برتری مصمم هستید باید بگویم همراه مناسبی را برای خود برگزیده اید؛ زیرا این کتاب حتی لحظه ای شما را آسوده نمی گذارد و هر روز و هر شب شما را وامی دارد هرچه بیشتر اوج بگیرید و به جایگاه بلند مرتبه ای دست یابید که به راستی لایقش هستید.

گزیده کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

یکی از شوخی های تلخ روزگار این است که انسان ها اغلب بهترین و بدترین لحظه های زندگی شان را با کسی تجربه می کنند که عاشقانه دوستش دارند! هنگامی که آسمان عشق صاف و آفتابی است تنها یک لبخند معشوق کافی است تا قلب مان را سرشار از سعادتی ابدی کند، اما زمانی که ابرهای سیاه شک و بدگمانی آسمان را پوشانده است آن گاه همان لبخند دروازه ای رو به جهنم می شود که شعله های سوزانش قادر است خوشبختی و آرامش مان را به تلی از خاکستر تبدیل کند.

یکی دیگر از شوخی های روزگار این است که مدرسه و دانشگاه هم زمان بزرگ ترین نعمت و عظیم ترین نکبت زندگی هر انسان متمدنی است! هر نوزادی وقتی با شوق فراوان دنیای تنگ و تاریک رحم مادر را ترک می کند و پا به دنیای شگفت انگیز می گذارد در آفرینش به شکل یک نابغه استثنایی و یک هنرمند خلاق به دنیا می آید. بزرگترین چالش زندگی اش این است که چگونه نابغه باقی بماند و هنرمند از دنیا برود.

از دوران نوزادی زمانی که درون گهواره ای آرام گرفته ایم تا وقتی درون یک تابوت به آرامش ابدی می رسیم همه مظاهر قدرت از ما می خواهند فکر نکنیم و تنها به فرمان ها گردن نهیم. در کودکی وقتی نور خورشید از گلدان قدیمی که بر سر تاقچه خانه پدری بود عبور می کرد و رنگین کمانی از رنگ هایی زیبا بر دیوار سفید خانه می آفرید، ما که کودکی پنج ساله بودیم به شوق بازی با رنگ ها و کشف شگفتی ها به سمت گلدان می رفتیم که ناگهان پدر با ابروهایی گره خورده به ما فرمان می داد: «دست نزن!»

صفحات کتاب :
176
کنگره :
‏‫BF637‭‬ ‭/م8‏‫‭‭ب982 1395
دیویی :
‏‫‬‭158/1
کتابشناسی ملی :
4020317
شابک :
978-964-236-709-2
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه چگونه برتر از دیگران باشید